Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

Demo og lagersalg.jpg

Gjør et kupp på demovarer og overliggere.
2020 har for konseptet Audiocom HiFi vært et oppstartsår hvor jeg hovedsakelig har brukt tiden til å bli kjent med våre merkevarer og finne konseptets posisjon i markedet. Fra 2021 vil vår profil være noe annerledes enn i dag og vi vil på sikt har et noe bredere produktutvalg. I forbindelse med omgjøring av vårt showroom og innføring av nye rutiner rydder vi både i demoprodukter og på lageret. Enkelte varer går fra lagervare til skaffevare grunnet rask levering fra leverandør, og andre ting har lagt lenger på lager enn det skal henhold til nye rutiner. Demoproduktene skal ut for å gi plass til nye.

I tiden som kommer vil vi ha 2 faste demo- og lagersalg i løpet av året. Dette er fordi vi legger opp til at produkter på showroom skal være utstilt i maksimalt 6 mnd for å sikre at ny eier får så nytt og feilfritt produkt som mulig.

Utvalg
Jeg vil legge ut produkter på torget her på HFS, men det er også mulig å kontakte meg for å få tilsendt liste over produkter som skal ut. Her er det mulig å gjøre skikkelige kupp. Så enten du er ute etter forsterker, kilde, høyttaler eller subwoofer er det flere skikkelige godbiter å forsyne seg av.

Kontakt meg gjerne for å motta komplett liste på hifi@audiocom.no

Kommentarer

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
3.931
Spørs hvor mye Creek som er på den lista..

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
230
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Spørs hvor mye Creek som er på den lista..
Veldig lite for å si det slik. Kun en enkelt forsterker og en DAC/CD. Ikke særlig mange produkter det er flere av bortsett fra subwoofere. (og høyttalere da som faktisk selges i par hehe :p )

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
230
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Creek er eit sterkt undervurdert merke. Bør få meir fokus, etter mitt syn.
Creek Voyage i20 er faktisk en skikkelig artig forsterker med en god DAC innebygget. Dessverre litt lett å overse i mengden av produkter med sitt slanke og nøytrale utseende, men det er et flott produkt. Svært velbygget med gode reserver slik at den trekker det meste av høyttalere.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
230
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Selv om det har forsvunnet litt demoprodukter har vi fortsatt mye spennende igjen som skal rulleres. Kontakt meg på hifi@audiocom.no for demoliste med priser.

Glenn

Informasjon om bruker

Audiocom HiFi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
230
Link til alle artikler
65
Audiocom HiFi sine annonser
Topp Bunn