Vi holder dessverre stengt i fredag, men…

Jorwed HiFi&Vinyl holder dessverre stengt fredag.
Vi er heldigvis tilbake for fullt i morgen kl 11!
IMG_0126.jpeg

Sist redigert:

Kommentarer

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
6.813
Sted
kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
Litt dårlig vær på morgenkvisten gjør at jeg dropper mc tur i dag. Nå er det vel neppe noen som sitter å niventer på Vipa i Ski, men man skal jo være etterrettelig 😉

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.176
Link til alle artikler
45
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Prislisten, Posesalg og Hardrock....

Prislisten, Posesalg og Hardrock....

• 0
Herlige sommerdager! Prislisten er tilbake i dette innlegget, posesalg (Fyll posen for 200,-) og påfyll av hardrock! Vi holder selvsagt åpent denne uken, men kortere på torsdag. Tor 12-17 Fre...
Fortsett
Bransjenyheter
Kaffe og prat?

Kaffe og prat?

• 17
I forbindelse med HCS bortgang åpner jeg dørene til butikken i morgen for de som ønsker å ta turen for litt prat og samvær. Når nære og kjente går bort kan dette utløse mange forskjellige...
Fortsett
Bransjenyheter
20% på plater, 5 for 100 og 🌞

20% på plater, 5 for 100 og 🌞

• 5
Som overskriften sier kjører vi 20% av på alle plater og 3 for 100 kategorien er blitt til 5 for 100 Gjelder torsdag og fredag. :) Husk at vi også alltid er på jakt etter fine platesamlinger og...
Fortsett
Bransjenyheter
Back on track, The Stig og sløy jazz.....

Back on track, The Stig og sløy jazz.....

• 0
Da er vi i gang igjen. Vi holder åpent som vanlig torsdag, fredag og lørdag denne uken. Torsdag ettermiddag/kveld har jeg med Stig på platerommet for de som ønsker å plukke hjernen hans for gode...
Fortsett
Bransjenyheter
Åpningstider, "The Stig" og "OnsdagsMys"

Åpningstider, "The Stig" og "OnsdagsMys"

• 2
Vi er dessverre stengt på torsdag, men fredag (12-16) og lørdag (11-16) er vi åpen som vanlig. Vel ikke helt vanlig, Stig styrer skuta og er den som hjelper deg på din musikalske reise når du...
Fortsett
Bransjenyheter
Tuesday Afternoon Tea, HFS Edition.

Tuesday Afternoon Tea, HFS Edition.

• 41
Vi åpner dørene på Dagsenteret for alle HFS´ere tirsdag 18. April kl 14 til 20! 20% på all vinyl i tillegg til kaffe, te og småkaker til alle! Er vi heldig blir det rullekake også :) Det kommer...
Fortsett
Topp Bunn