Vi har fått inn brukte plater.

Kommentarer

Caucaso

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.03.2011
Antall liker
58
Torget vurderinger
14
OMG A Nice pair, min første kjøp av en vinyl. Kjøpte den sammen med Trespass av Genesis og New morning av Bob Dylan i julen 75’, husker til og med prisen , 300 pesetas, det er en dobbelt album ( den første og den andre av P Floyd i en samleutgave). Husker godt at jeg brukte hele min jula penger den dagen. Jeg hadde 16 år da.

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
524
Link til alle artikler
105
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Julegavetips

Julegavetips

• 2
Enten det er julegave til deg selv, eller andre så kan det fort hende vi kan hjelpe deg. Nye høyttalere? Ny streamer? Nye kabler? CD-spiller? Platespiller? Forsterker? Dac? Andre lydrelaterte...
Fortsett
Bransjenyheter
iFi Audio Hip-Dac2 og GO blu

iFi Audio Hip-Dac2 og GO blu

• 0
Ny og forbedret utgave av den populære hip-dac fra iFi Audio! Kun kr 2 145,- Specifications: Formats supported DSD PCM DXD MQA 256/128/64, Quad/Double/Single-Speed...
Fortsett
Bransjenyheter
Spennende vinter i møte

Spennende vinter i møte

• 6
Da var HiFi-messen over for denne gang, og butikken begynner å komme seg på plass igjen. Utover vinteren så kommer vi til å ha egne lyttekvelder på spesifikke produkter. Vi har et Nagra Classic...
Fortsett
Bransjenyheter
DeVore Fidelity! Nye høyttalere hos Audio Aktøren!

DeVore Fidelity! Nye høyttalere hos Audio Aktøren!

• 11
Vi må fornye oss litt i ny og ne, og følge med i HiFi-verden. Vi har vært så heldige å få forhandle DeVore Fidelity. For de som ikke kjenner til det, så er DeVore Fidelity basert i Brooklyn, New...
Fortsett
Bransjenyheter
Norges største Hi-Fi messe

Norges største Hi-Fi messe

• 10
Følg med på vår Facebook side, vi legger ut hva de forskjellige utstillerne kommer til å vise på messen. Del, like og kommenter facebook HiFiMessen hifimessen.no
Fortsett
Bransjenyheter
Lørdag 16 oktober kl 12-14 hos Audio Aktøren

Lørdag 16 oktober kl 12-14 hos Audio Aktøren

• 3
Førstkommende lørdag, 16/10-2021, klokka 12-14 har Audio Aktøren ryddesalg i butikken i Horten! De som ikke kan møte der selv pga avstand eller andre forhold, kan ta kontakt på tlf, og få samme...
Fortsett
Topp Bunn