Vi har besøkt Operaen

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Takk for en flott omvisning. (nok en meget leseverdig tråd fra OAS)
Operaen fikk mye pepper før den sto ferdig, heldigvis ser det ut til å ha forstummet litt etter åpningen. Med Operaen som en av de nærmeste naboer til jobben kan ihvertfall jeg skrive under på at folkemylderet i/rundt/til/fra tidvis er bare helt enormt. Har vært så heldig å få noen innblikk (og lytt) i embeds medfør, i form av konserter. Et operabygg er vel ikke det som nødvendigvis står øverst på min kulturelle besøksliste, men må si jeg setter stor pris på de gangene det er endel av min arbeidsdag. :)
 
P

Parelius

Gjest
De er flinke de der gutta i Oslo lydklubb. Takker!
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.882
Torget vurderinger
24
Parelius skrev:
De er flinke de der gutta i Oslo lydklubb. Takker!
Jeg takker selv. Er så aldeles fullstendig mer enn godt fornøyd med arbeidet Roy gjør med hjemmesidene til OAS at jeg nå har benyttet Roy i jobbsammenheng også.... Gullgutt det der :)
 

MerlinTheMagitian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.09.2006
Innlegg
161
Antall liker
2
Fosse skrev:
Parelius skrev:
De er flinke de der gutta i Oslo lydklubb. Takker!
Jeg takker selv. Er så aldeles fullstendig mer enn godt fornøyd med arbeidet Roy gjør med hjemmesidene til OAS at jeg nå har benyttet Roy i jobbsammenheng også.... Gullgutt det der :)
Takker og bukker så meget! Hvis det er andre der ute som har behov for internetttjenester så si ifra så skal jeg gladelig stå til disposisjon.

Roy :)
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Takker for turen her, siden jeg ikke var med på originalen.
Godt jobba igjen, og min tur til operaen kommer vel en gang og da gjerne i praktisk bruk.
Mvh.KW
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.424
Antall liker
12.956
Fint bidrag til hjemmesiden fra deg Fosse som har mer greie på eksteriør og interiør mhp materialvalg og funksjonalitet.
"Layout" i "klassisk" høykvalitets stil fra Roy.
Det bør heller ikke forglemmes at omvisningen var interessant.
Takk for bidraget Fosse 8)
 
Topp Bunn