Vi fyller 16 år og gir deg 16% rabatt på valgfri vare!

rabatt-nettbutikk_16.jpg

SteReoFil fyller 16år, og vi har lyst til å feire sammen med deg. :) Vi har det fantastisk fint i den lille HiFi-sjappa vår og vet hvor heldige vi er som kan jobbe med det som er vår lidenskap.

Dette hadde ikke vært mulig uten våre mange gode kunder og vi ønsker derfor å feire begivenheten med deg!

Dersom du bruker rabattkode "bursdag" ved utsjekk i nettbutikken får du automatisk 16% rabatt på en valgfri vare. Det samme gjelder selvsagt om du tar turen innom butikken! :)

Hilsen alle oss i SteReoFil:

Elias, Nicolai, Johannes, Mads, Lars, Knut, Jens og Marius

*Rabatten kan ikke kombineres med allerede nedsatte varer.

Les mer her!

Kommentarer

Terje-A

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.05.2013
Antall liker
4.209
Sted
Værlesanden
Torget vurderinger
13
Gratulerer, jeg må ta meg en tur i nettbutikken og se om jeg finner noe småtteri som kan være interessant.:)

DagS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.07.2004
Antall liker
195
Sted
Karlstad, Sverige
Torget vurderinger
8
Da måtte jeg grabbe til meg en "liten venn" gitt!
Tusen takk og gratulerer med dagen!

Informasjon om bruker

SteReoFil
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
12
Link til alle artikler
95
SteReoFil sine annonser
Bransjenyheter
Lansering av Audio Note Cobra på restaurant Vaaghals

Lansering av Audio Note Cobra på restaurant Vaaghals

• 24
Peter Qvortrup kommer til Norge! Vi på SteReoFil har gleden av å invitere til lansering av Audio Note sin grensesprengende nye rørforsterker; Audio Note Cobra, på restaurant Vaaghals tirsdag...
Fortsett
Bransjenyheter
Britisk aften hos SteReoFil AS

Britisk aften hos SteReoFil AS

• 8
SteReoFil inviterer til Britisk aften 🇬🇧 torsdag 30. Januar! Fra kl 18:00 til 20:00 I racket står Rega's nye flaggskipsprodukter; Aethos integrert forsterker, Planar 10 m/Apheta 3 og Aura RIAA...
Fortsett
Bransjenyheter
Aktive høyttalere fra Tannoy

Aktive høyttalere fra Tannoy

• 19
Tannoy er ikke bare et legendarisk navn, det er faktisk verdens eldste nålevende høyttalerprodusent og har med tiden blitt et uttrykk like mye som en merkevare. Tannoys mest legendariske produkt...
Fortsett
Bransjenyheter
Ryddesalg 20-50% rabatt

Ryddesalg 20-50% rabatt

• 0
Godt Nytt Hi-Fi-år! Etter varetellingen er en ting klart; vi må rydde på lageret. Og DET kommer deg tilgode! :) Nedenfor finner du en rekke produkter som selges til en spesielt god "ryddepris"...
Fortsett
Bransjenyheter
Zu Audio Omen Dirty Weekend MK II BLACK FRIDAY

Zu Audio Omen Dirty Weekend MK II BLACK FRIDAY

• 0
Zu Audio Omen Mk II D.W. er rett og slett en av de beste høyttalerkjøpene vi kjenner til. Lettdreven, rask, superengasjerende og spilleglad. På Black Friday har vi 7 par som selges til superpris...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi har ny nettside og feirer med 15% rabatt ut uken!

Vi har ny nettside og feirer med 15% rabatt ut uken!

• 8
Vi har ny nettside og feirer med hele 15% rabatt ut uken. Hele varesortimentet, rubbel og bit, tutti frutti - som de sier i reklamen!* Bruk rabattkode "nettside" ved utsjekk. * OBS...
Fortsett
Topp Bunn