Ja.Demokratiet USA...
![]()
Major kritiserte Trump – risikerer ti års fengsel
Her blir major Jason Watson pågrepet utenfor Capitol Hill i Washington, DC.www.tv2.no
Hvordan i all verden kom du til den konklusjonen??! ; )men så kom jeg på at jeg ikke er en idiot.
Mange grunner, men i dette tilfelle så går det på at jeg vil at flest mulig skal hjelpes, mens idioter sier nei til bistand av prinsippHvordan i all verden kom du til den konklusjonen??! ; )
Nå er ikke likestilling i landene dem opperer av samme standard som her hjemme. Så arbeidet skulle blitt kraftig hemmet da satsing på kvinner virker ha større posetiv effekt.yes virker fornuftig å si nei til penger som kan brukes til å hjelpe folk fordi man ikke kan med drive woke agendaen.
Støttes 100%
JATrumpen turer på. Er det slik Amerika vil fortsetje med i framtida?
![]()
Oljeavtalen gjør USA mindre interessert i demokrati i Venezuela, tror eksperter
Den nye oljeavtalen vil gjøre USA mindre interessert i demokrati i Venezuela, mener venezuelanere. Tvert imot, skriver Det hvite hus.www.nrk.no
Tror ikke Norge skal ha sin største bekymring for USA
Om ein ikkje forstår at det ikkje er talet men måten som er problemet er eg redd at nytten i å diskutera dette er heller avgrensa.Jeg tror det er litt vanskelig å sammenligne stater som Norge og USA i samme setning. Nesten umulig.
USA er en supermakt og vil forbli det uansett hva Norge måtte mene, og det er en attraktiv nasjon for mange mennesker på kloden.
Mange muligheter der og mange vil dit. Det er heller ikke så mange som flykter derfra, de blir selv om det er vanskelig for noen.
Mange er der ulovlig og mange skal kastes ut som rett er. Obama kastet ut mange og fikk fredspris fra Norge.
Tror ikke Norge skal ha sin største bekymring for USA
Tenker du på alle litt til venstre for Listhaug og som ikke kjører Cadillac EscaladeJeg skjønner selvfølgelig ikke hvilken måte du mener som er problemet. Og hvilket tall.?
Men enig i at enhver diskusjon med de venstrevridde om USA er fånyttes.
Vi har fortsatt bare en fiende og det er Rusland. USA er fortsatt en del av vår beskyttelse, som er selvforsømt i årevis og den eneste som kan bistå med kraft i et fremtidig angrep på landet.Tidligere hadde vi det slik at fienden var Sovjetunionen, mens NATO og USA var våre allierte òg holdt vår felles fiende i sjakk. Nå står Russland mer og mer fram som fiende, mens USA oppfører seg som alt annet enn alliert. USA er ikke et land vi lengre kan stole på. Senest i dag presterte idioten i presidentstolen å poste et kart hvor Grønland var en del av USA. USA er med andre ord i ferd med å gå fra alliert til fiende.
Om noen anser det som "venstrevridd", så gir jeg jamt f i det. Tenker det er greit å se verden som den faktisk er, ikke som man håper det skal være eller en gang i tiden var.
USA er så absolutt ikke noen sikker alliert og beskytter. Det har blitt en røverstat, der "meg og mitt" er det eneste som betyr noe. Det beviser Trump hver eneste dag.Vi har fortsatt bare en fiende og det er Rusland. USA er fortsatt en del av vår beskyttelse, som er selvforsømt i årevis og den eneste som kan bistå med kraft i et fremtidig angrep på landet.
Selvforsømt, faktisk. Deilig uttrykk, som frivillig eller ei, er en herlig presis beskrivelse av tingenes tilstand innad i USA. Lagres på harddisken.Vi har fortsatt bare en fiende og det er Rusland. USA er fortsatt en del av vår beskyttelse, som er selvforsømt i årevis og den eneste som kan bistå med kraft i et fremtidig angrep på landet.
Prinsipielt enig i at dette med fiendebilder kan være veldig kontraproduktivt. Men du skal allikevel være rimelig historieløs om du ikke har fått med deg Russlands modus operandi, og hvordan de selv setter opp skarpe fiendebilder og forvrengninger av Vestens oppfatninger.Nå er ikke jeg noen russer forguder, men sånn helt konkret hvorfor skal man se på russland som fiende? Greit nok at de er i krig med nabolandet, men hvis man skal se på alle land som er i krig som fiende så blir det slitsomt.
Hvis man tenker på spionasje så foregår det over hele verden, og kina er vel de verste der
Hva annet har de gjort mot oss?