Velkommen til nye Hifisentralen 4

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.301
    Torget vurderinger
    49
    Ser bra ut, veldig bra jobba:)
     

    stingsilda

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.12.2008
    Innlegg
    2.203
    Antall liker
    3.123
    Sted
    Lillehammer
    Torget vurderinger
    3
    Ser bra ut detta her :)

    Blir noen runder for å orientere seg rundt, finne ut av ting her :unsure:
     

    oes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2008
    Innlegg
    636
    Antall liker
    535
    Torget vurderinger
    7
    Jeg liker nye hfs4 veldig godt så langt👍😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.008
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Helvete da! Var i ferd med å ta tilbake livet denne uken, og akkurat da jeg begynte å få troen på tid med familie og venner, gjøres HFS4 tilgjengelig. Jaja, familie og venner får vente 😆

    Jeg er så gammel at jeg selvfølgelig mener alt var bedre før, men må i et svakt øyeblikk innrømme at dette ser veldig bra ut. Imponerende jobb, Høvdingen!!! Gratulerer til deg, og ikke minst.....oss :)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.060
    Antall liker
    7.909
    Torget vurderinger
    12
    Har ikke funnet valg for antall innlegg pr side. Heller ikke normalvisning på mobil.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.060
    Antall liker
    7.909
    Torget vurderinger
    12
    Helvete da! Var i ferd med å ta tilbake livet denne uken, og akkurat da jeg begynte å få troen på tid med familie og venner, gjøres HFS4 tilgjengelig. Jaja, familie og venner får vente 😆

    Jeg er så gammel at jeg selvfølgelig mener alt var bedre før, men må i et svakt øyeblikk innrømme at dette ser veldig bra ut. Imponerende jobb, Høvdingen!!! Gratulerer til deg, og ikke minst.....oss :)
    Jævlig så positiv da. Jeg liker ikke at andre endrer mine preferanser 🙃 Det positive er at jeg får vesentlig mer tid til å gjøre nødvendige ting i huset. Har 3 bad som trenger helrenovering...
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.861
    Antall liker
    13.703
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Takk for ny HFS!
    Ser bra ut, nå noen runder for å bli kjent. Den gamle «satt i fingrene» 8)
     

    Stein Ivar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    538
    Antall liker
    415
    Torget vurderinger
    6
    Ser bra ut dette, bra jobba 👍
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Jævlig så positiv da. Jeg liker ikke at andre endrer mine preferanser 🙃 Det positive er at jeg får vesentlig mer tid til å gjøre nødvendige ting i huset. Har 3 bad som trenger helrenovering...
    Ja, alle uten om deg er positive.. mulig det er deg det er noe feil med? 🤔
     

    Assy74

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    565
    Antall liker
    215
    Sted
    Kristiansand
    blir gjort en god jobb her..... dette påminner meg om at jeg enda ikke har blitt betalende medlem :(
    går det å vipse?
    hvor går jeg og betaler fant det ikke nå.
    en oppfordring til andre som er i min posisjon og liker hifisentralen og ikke betaler!
     

    Karl_Erik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.10.2002
    Innlegg
    2.191
    Antall liker
    1.065
    Torget vurderinger
    1
    Dette blir flott. Gratulerer!
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Du har rett. Tenk så uhørt å etterspørre et par funksjoner som man ikke har funnet igjen. Noe så frekt! Konformitet ruler.
    Det er jo helt greit å etterspørre funksjoner man savner, det er ikke det jeg sier. Og du får nok svar så fort noen finner de eller høvdingen er våken igjen 😉 Det er garantert mer som må finnes/fikses så du får nok preferansene dine når ting er oppklart :)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.060
    Antall liker
    7.909
    Torget vurderinger
    12
    Det er jo helt greit å etterspørre funksjoner man savner, det er ikke det jeg sier. Og du får nok svar så fort noen finner de eller høvdingen er våken igjen 😉 Det er garantert mer som må finnes/fikses så du får nok preferansene dine når ting er oppklart :)
    Det er nøyaktig det jeg er ute etter og årsaken til at jeg etterspør. Min vurdering av HFS4 kommer når jeg har fått litt erfaring med bruken.
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Det er nøyaktig det jeg er ute etter og årsaken til at jeg etterspør.
    Jeg tror Høvdingen sitter på svara du er ute etter og han har jobbet i hele natt så det er nok litt tid før du får svar :)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.060
    Antall liker
    7.909
    Torget vurderinger
    12
    Jeg tror Høvdingen sitter på svara du er ute etter og han har jobbet i hele natt så det er nok litt tid før du får svar :)
    Jeg vet det og har ikke dårlig tid så lenge funksjonene jeg ønsker meg vil bli gjort tilgjengelig.
     
    • Liker
    Reaksjoner: oct

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Ser veldig bra ut. Godt jobba chief !
     

    alfao

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.10.2007
    Innlegg
    425
    Antall liker
    119
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    4
    Ser bra ut så langt👍 Godt jobbet👏👏👏
     
    M

    medlem215396

    Gjest
    Inspirerende endring, layout og funksjonalitet. Takk og gratulerer :)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.060
    Antall liker
    7.909
    Torget vurderinger
    12

    peraaserud81

    Medlem
    Ble medlem
    01.02.2008
    Innlegg
    32
    Antall liker
    61
    Da har vi fått plass første versjon av Hifisentralen 4, og første mål var å få flyttet alt gammelt innhold over på ny plattform, samt få på plass en rekke nye funksjoner. Som de fleste vil se så er designet nokså likt de gamle sidene, men her er det rom for videre utvikling. Det er likevel en god del endringer som bør gjøre siden mer oversiktlig, og vi har all mulighet til å justere underveis.

    Galleriet er borte, men her er planen å promotere diverse tråder på forsiden med ulike kategorier. Alle albumene fra galleriet ligger forøvrig i selve forumet.

    Det er fortsatt en del ting som ikke er på plass, men det kommer fortløpende de neste dagene.

    Det er sent, og jeg har jobbet i 19 timer i strekk, så jeg kommer tilbake med mer informasjon i morgen.

    De gamle passordene vil fungere på den nye siden, men for de som ikke husker passordet sitt, så kan du be om å nullstille det ved innlogging - bruk "Glemt passord?".

    En ting som garantert vil forvirre enkelte er at Private meldinger er erstattet med det som Xenforo kaller "Samtaler". Det er ingen innboks og utboks, og kun en boks. Fordelen med denne løsningen er at flere kan diskutere sammen, og på den måten slipper en å sende meldinger frem og tilbake til diverse parter. Det vil nok bli en tilvenningssak, men etter en har blitt vant til det, så fungerer det faktisk veldig bra.

    Som kanskje enkelte har fått med seg så har vi utviklet en ny måte å se tråder på, og over hver tråd som inneholder mer enn 10 bilder vil en se to linker: "Diskusjonstråd" og "Se tråd i gallerivisning". En tråd som kan gi en fin demo av denne funksjonen kan du se her: Drømmebiltråden (Du må være logget inn)


    Mvh
    Høvdingen
    Fantastisk oppgradering😎
     

    BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.625
    Antall liker
    3.746
    Dette var feiandes flott! Takk for innsatsen!
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Dette ser meget bra ut Synes jeg. Tommel opp!
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.515
    Antall liker
    9.664
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med et flott nytt nettsted!
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.717
    Torget vurderinger
    1
    Jeg ser vi har fått en egen tråd med "HFS4 - problemer", og det var akkurat som forventet, og jeg har aldri vært borti en nettside hvor alt sitter fra første stund.

    Men, jeg har heller aldri opplevd så mange hyggelige tilbakemeldinger, og veldig ofte når nettsteder blir oppgradert, så klager alle over at alt "var bedre før".

    De første dagene etter en lansering av en nettside så er det faktisk normalt at godt over 50% syter og klager, og alle tilbakemeldingene i denne tråden var langt over hva jeg forventet.

    Jeg hadde mange "valgets kvaler" situasjoner under denne prosessen hvor jeg endte opp med å lage en moderne HFS3-style. Jeg tror det er viktig å ta vare på det som fungerer, men rette på det som ikke er bra. Det er mange forum som ser langt mer moderne ut, men så er det dette med at folk faktisk skal bruke siden hver dag, og ting må fremstå logisk og oversiktlig.

    Uansett, takk for alle tilbakemeldinger så langt, og det var hyggelig lesning når jeg våknet opp fra slitsom gårsdag :)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.060
    Antall liker
    7.909
    Torget vurderinger
    12
    Fint at du hadde det utgangspunktet. Det er praktisk bruk og gjenkjennelse som er viktig. Ikke at Nico har gått bananas med noe nytt og «bedre».
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.507
    Antall liker
    9.252
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Høvdingen får ta seg en velfortjent øl i kveld. Vel fortjent. Ugh:)
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.717
    Torget vurderinger
    1
    Høvdingen får ta seg en velfortjent øl i kveld. Vel fortjent. Ugh:)
    I dag har jeg kjøpt meg en fersk Norsk Festkake (marsipan) på Coop til kr 49, og det blir dagens feiring :) Jeg skal deretter kose meg med litt god middag og gjøre minst mulig. Jeg er så sliten, og i natt drømte jeg om PHP og Java-koder, og jeg som hadde lyst til å drømme om Bora Bora og nakne damer 😂
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.314
    Antall liker
    8.351
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Ser bra ut, eneste jeg sliter ned er den gamle iPaden.
    Får vel kjøpe en ny en da. Eller gå over til Samsung der også.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.717
    Torget vurderinger
    1
    Ser bra ut, eneste jeg sliter ned er den gamle iPaden.
    Får vel kjøpe en ny en da. Eller gå over til Samsung der også.
    Eldre Ipad er et problem, og jeg har selv en Ipad2 som bare kan gå rett i søpla. Apple kunne enkelt ha oppgradert software på denne, men de gjør det ikke. Du får ikke oppgradert til mer enn IOS 9 (hvis jeg husker korrekt).

    Det er nok ikke bare HFS4 som er vanskelig for Ipad2, og her er det ingenting jeg kan gjøre.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn