Velkommen til Hi-Fi messe i Horten 6-7 november


horten-hotell-messe-2021.jpg



Velkommen til årets messe på Thon Hotell i Horten lørdag 6. november og søndag 7. november.

Åpningstid kl. 11-19 (lørdag) og kl. 11-18 (søndag).

Du finner info og oversikt over utstillere her og vi har også lagt ut en oversikt over utstyr som vil vises frem.

Del gjerne nyheten med venner og bekjente på sosiale medier eller via andre kanaler :)

Vi ses på messen i Horten :cool:



Det pågår også en diskusjon angående messen i denne tråden.​
 
Sist redigert:

Kommentarer

MakkinTosken

En kjekkas
Ble medlem
21.02.2020
Innlegg
13.565
Antall liker
34.156
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Fader, kunne du ikke sagt det tidligere. Rekker jo ikke siste ferge nå!
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.905
Antall liker
1.924
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3

Vis vedlegget 760091


Velkommen til årets messe på Thon Hotell i Horten lørdag 6. november og søndag 7. november.

Åpningstid kl. 11-19 (lørdag) og kl. 11-18 (søndag).

Du finner info og oversikt over utstillere her og vi har også lagt ut en oversikt over utstyr som vil vises frem.

Del gjerne nyheten med venner og bekjente på sosiale medier eller via andre kanaler :)

Vi ses på messen i Horten :cool:



Det pågår også en diskusjon angående messen i denne tråden.​
O store Høvding, kom plutselig til å tenke på noe jeg vet jeg ikke er alene om
og som blir debattert etter hver messe: musikkvalget.
Går det an å oppfordre utstillere til å spille musikk «for folk flest», slik at man tross ulike rom egenskaper på Thon Hotel har en mulighet til å danne seg et inntrykk av hvordan komponenter låter? Jeg vil på ingen måte diktere musikkvalg, -vi er alle ulike/unike, men fåtallet av klientellet hører til daglig på mye av demo-musikken som består av et triangle pling her, en lang obo tone der, et plutselig slag på en afrikansk tromme av strukket antilope skinn.. ja du vet. Vært gøy å fått litt ekstra feststemning på messa nå i år :?
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.514
Antall liker
57.382
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Det er vel bare å spørre det? 🙂
Utstillerne pleier å være imøtekommende når man spør om å få høre noe bestemt. Det er i hvert fall min erfaring.
Litt annerledes er det på demoer på planlagte klokkeslett. Da har utstiller gjerne et program og en plan. Det er forståelig.
 
  • Liker
Reaksjoner: X3

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Innlegg
3.112
Antall liker
6.487
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
31F9DCC7-F298-47EF-95A5-AD419DDDB95D.png


Vi har nå som vi har nevnt før tenkt å spille litt forskjellig. Velkommen! 🥳

Edit: Med forbehold om at vi ikke får til rommet i det hele tatt, da må jeg spille klassikeren "Best Of Triangel og Sekkepipe #15" hele messen. Vi krysser fingrene! 😅
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.988
Antall liker
20.122
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Er det noen plateselgere som har med seg noe rock & Metal på messa???
 

Alfy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.09.2010
Innlegg
180
Antall liker
124
Sted
Jevnaker
Torget vurderinger
12
tusen takk for hyggelig messe, setter virkelig stor pris på alle som har deltatt og gjort en kjempejobb for dette denne helga :) bra jobba! Også håper jeg vi sees neste år ;-)
 
Sist redigert:

Informasjon om bruker

Høvdingen
The big chief
Administrator
Medlem siden
Antall liker
5.689
Link til alle artikler
48
Høvdingen sine annonser
Bransjenyheter
Eversolo streamere på Oslo HiFi Show

Eversolo streamere på Oslo HiFi Show

  • 0
Velkommen til Hifisentralen på Oslo HiFi Show 16-17 mars 2024. Vi håper du tar en tur innom Rom 102 :) Vi vil vise frem produkter fra Eversolo, Topping og Krix (høyttalere). Mvh Hifisentralen...
Fortsett
Bransjenyheter
Black Friday i Hifisentralen Nettbutikk

Black Friday i Hifisentralen Nettbutikk

  • 0
I dag er den store dagen, og sjekk våre tilbud i nettbutikken. Se også våre nyheter angående Eversolo streamere :) Har du spørsmål eller ønsker, så er det bare å ta kontakt: Email...
Fortsett
Bransjenyheter
Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 3

Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 3

  • 13
Da er tredje dag over i Tyskland, og dette var første dag hvor det var åpent for vanlig publikum. Jeg skal slå sammen reportasje-trådene når jeg kommer tilbake til Norge, men har valgt holdt å...
Fortsett
Bransjenyheter
Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 2

Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 2

  • 1
Det har vært en lang fredag i Tyskland, og mellom diverse møter og samtaler med ulike fabrikanter, så fikk jeg tatt en ny dose med bilder. Jeg skal redigere og tilføre litt tekst til diverse...
Fortsett
Bransjenyheter
Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 1

Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 1

  • 2
Da er dag 1 overstått i Munchen, og det ble en lang dag. Første rapport består kun av bilder, og tekst vil bli lagt inn når jeg er tilbake. De fleste av bildene er fra første etasje i Atrium 4...
Fortsett
Bransjenyheter
Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - før messeåpning

Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - før messeåpning

  • 1
Da er det endelig duket for en ny High End Hi-Fi messe i Munchen, og pga. en lang periode med Covid, så er det nok mange hi-fi entusiaster og bransjeaktører som gleder seg til årets begivenhet...
Fortsett
Topp Bunn