Har dac og riaa fra MF og er kjempe fornøyd
Stadig noen som spør om å få kjøpt dacen men det er ikke aktuelt
mvh
mvh
du skal se forespørselene blir hyppigere nå som MF blir mer populærtHar dac og riaa fra MF og er kjempe fornøydStadig noen som spør om å få kjøpt dacen men det er ikke aktuelt
mvh
Ja det kan du sidu skal se forespørselene blir hyppigere nå som MF blir mer populært
Blir spennende å se hva som skjer med prisene nå som populariteten øker.
M8X er et veldig fint riaa trinn. hadde den på lån for et lite år siden. Spillte veldig bra! stilig design også, selvom jeg elsker simpelheten med m3 og m6Ja det kan du siHar hatt mange gode riaa trinn opp igjennom årene(ca 10 stk) men har funnet helt roen med MF
Har tenkt å dra den litt lenger og gå opp et hakk på MF stigen men ikke sikkert det blir noe.
Det er iallefall flotte produkter.
Har veldig lyst på denne
Musical Fidelity M8x Vinyl, Stereo, Musical Fidelity, M8x Vinyl,
mvh
Jeg har M3 og visst jeg har forstått det riktig så er M6 samme riaa bare med balanserte utganger og mulighet for 3 spillereM8X er et veldig fint riaa trinn. hadde den på lån for et lite år siden. Spillte veldig bra! stilig design også, selvom jeg elsker simpelheten med m3 og m6![]()
Hei,Har du fortsatt tannoy kingdom 12?
Jeg likte de veldig godt, men fikk dem ikke helt til hjemme hos meg. Mid og diskant låt helt fantastisk, men bassen satt ikke. Hørte de hjemme hos kjøper og der låt de mye bedreKonge høytalere da![]()