Vanskeleg å montere tonearm? Nybegynnar.

Fairport

Medlem
Ble medlem
30.01.2018
Innlegg
20
Antall liker
32
Sted
Bergen
Hei. Går litt i tankar om å byta tonearm. Har aldri montert tonearm før, og lurer på om dette veldig styrete. Er det nokon standardmål på arm og spelar? Altså, går "alt til alt"? Brukar det å følge monteringsanvisning med armane? Innstillingar skal eg få til sjølv.
- Pittelitt litt over middels handy
 

nils valla

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2012
Innlegg
1.172
Antall liker
294
Hej Fairport.

Der er kun to ting at tage stilling til:

1. bor hullet til tonearmen i den nøjagtige monteringsafstand, oplyst af producent.
2. juster nålen ind så den passer med begge nulpunkter i en to-punkts-protractor.
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Hei. Går litt i tankar om å byta tonearm. Har aldri montert tonearm før, og lurer på om dette veldig styrete. Er det nokon standardmål på arm og spelar? Altså, går "alt til alt"? Brukar det å følge monteringsanvisning med armane? Innstillingar skal eg få til sjølv.
- Pittelitt litt over middels handy
Lengden på armen gir monteringsavstanden (spindel til lager/pivot point), så til en gitt monteringsavstand, fungerer bare en arm med én bestemt lengde.
 

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Innlegg
10.940
Antall liker
32.927
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
17
Du skriver ikke hvilken spiller du har. De aller fleste er tilpasset 9 tommers armer , men avstand fra senterspindel kan variere noe - det samme med monteringshullet. Derfor må du sjekke om man får ekstra armboard til spilleren , eller om du er låst til å bruke en arm som passer det gamle hullet.
 

Fairport

Medlem
Ble medlem
30.01.2018
Innlegg
20
Antall liker
32
Sted
Bergen
Takk til alle for gode og relevante opplysingar. No har eg litt meir peiling på kva eg eventuelt må sjekke ut. Men først og fremst må eg sjølvsagt ta stilling til om eg i det heile teke har behov for å byte den eg har. Eg har ein Acoustic Solid Wood-spelar med deira WTB 370-arm. Armen er så vidt eg har forstått ein modifisert/tilpassa Rega 330. Acoustic Solid tilbyr sin eigen 9" WTB 213 som oppgradering, men eg veit lite om den armen. (Den ser flott ut og er sikkert maskinert med like høg tysk presisjon som det andre dei produserer.) Skal eg bruke 15-25k på ny arm må eg oppleve ei signifikant forbedring. Brukar for tida ein Ortofon Quintet Bronze, kanskje er vegen vidare å sjå på pickup'ar først?
Hifiens vegar er uransakelege!
 
Topp Bunn