Van Damme Hi Fi kabler med LC-OFC kobber

Octopussy

Medlem
Ble medlem
18.05.2016
Antall liker
2
Någon här som har provat Van Dammes Hi Fi kablar?

Up-LCOFC Hi-Fi Speaker Cable | Van-Damme

Tyvärr är så jäkla fula men de kanske är prisvärda kostar ju runt 50:- metern för 4mm

Enligt deras hemsida använder dom LC-OFC koppar om detta ger någon förändring av ljudet tvistas de lärde ;D

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Antall liker
937
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
69
Någon här som har provat Van Dammes Hi Fi kablar?

Up-LCOFC Hi-Fi Speaker Cable | Van-Damme

Tyvärr är så jäkla fula men de kanske är prisvärda kostar ju runt 50:- metern för 4mm

Enligt deras hemsida använder dom LC-OFC koppar om detta ger någon förändring av ljudet tvistas de lärde ;D
Jeg har testet hifi-varianten av 4mm2 Van Damme. Den er litt mer "polert" i lyden en blue variantene. Typisk for hifi-variantene uansett kablingstype. Dette liker jeg ikke. Har et par Audience Au24SE som totalt slakter alt av Van Damme. Dobbelt så stort "rom", en nøytralitet i mellomtonen så hårene reiser seg på armene og ikke minst en topp som er til å dø for. Nedturen er til de grader prisen på Audience.

Unfair but anyway! :D

HoJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
1.168
Sted
Stavanger
At du får dobbelt så bred perspektiv i lydbildet ved kabelbytte er for meg en stor gåte.
Jeg har aldri opplevd de store forandringene ved kabelbytte som du påpeker, forskjeller er der, men sååå store??

Kjendis

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.02.2010
Antall liker
188
Torget vurderinger
2
Den ene dagen låter verdens beste kabler dødsbra. Den andre dagen låter det tynt og kjedelig. Spørs humør på lytteren. Det hjelper med antistatisk spray.

HoJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
1.168
Sted
Stavanger
Tror det har å gjøre med hva en drikker før og under lytteseansen...

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
3.271
Torget vurderinger
25
Jeg bruker 6mm av de kablene.

Roy

Topp Bunn