Forsterkere Valg av liten forforsterker

Jakey

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.01.2019
Innlegg
155
Antall liker
25
Sted
Sandnes
Har en XTZ A2-400 effekt, og tenker og kjøpe Sonus Faber Lumina 2 og sett litt på Pro-ject forforsterker. Hva tenker folk om match og hvilken modell burde jeg eventuelt gått for. Skal kun bruke pc som kilde
 

innspilt edderkopp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.05.2021
Innlegg
175
Antall liker
85
Sted
tønsberg
jeg vil tenkt på en minidsp shd studio, og en dac. hvis prisen er høy kjøp en brukt dac for en småpeng til å starte med.
nå har du kraftig dsp til effektforsterkere. perfekt for senere oppgradering til subwoofer.
 

Jakey

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.01.2019
Innlegg
155
Antall liker
25
Sted
Sandnes
jeg vil tenkt på en minidsp shd studio, og en dac. hvis prisen er høy kjøp en brukt dac for en småpeng til å starte med.
nå har du kraftig dsp til effektforsterkere. perfekt for senere oppgradering til subwoofer.
Hvilken dac ville du eventuelt anbefalt?
Grunnen for jeg vurderer pro-ject var på grunn av fysisk størrelse, og at dac skulle være bra i den samt pris.
 
M

MarkusH

Gjest
Kan evt droppe pc å bruke en Bluesound Node N130 til alt? Pre, DAC og streamer. En billig løsning, minidsp'en har jo dsp i tillegg da hvis det er noe man ønsker å bruke.
 

Jakey

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.01.2019
Innlegg
155
Antall liker
25
Sted
Sandnes
Kan evt droppe pc å bruke en Bluesound Node N130 til alt? Pre, DAC og streamer. En billig løsning, minidsp'en har jo dsp i tillegg da hvis det er noe man ønsker å bruke.
Anlegget skal brukes på kontoret til som "pc høyttalere" så den må jeg nok ha :) Men takk for tips
 

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
2.931
Antall liker
585
Hvis lyden skal bare komme fra PC, DAC er det vesentlige og du har sluttrinn eller aktive høyttalere, vil en Audioquest Dragonfly Cobalt være noe av det beste du kan få tak i, og den fyller ikke akkurat opp pulten din! Kjøpte meg nettopp en slik, og den virker strålende :)
 

Jakey

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.01.2019
Innlegg
155
Antall liker
25
Sted
Sandnes
Hvis lyden skal bare komme fra PC, DAC er det vesentlige og du har sluttrinn eller aktive høyttalere, vil en Audioquest Dragonfly Cobalt være noe av det beste du kan få tak i, og den fyller ikke akkurat opp pulten din! Kjøpte meg nettopp en slik, og den virker strålende :)
Takk for tips! :) Jeg får tenke litt på forslagene jeg har fått
 
Topp Bunn