Valg av cd spiller

bmiljete

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.07.2007
Innlegg
51
Antall liker
0
Sted
Hundvåg
Eg er på jakt etter ein cd spiller med digital inngang. Eg har sitt på Marantz SA15S2 og denon DCD-2010AE som mulige kandidater. Eg har lest ein del på nettet om Marantz spilleren og den virker veldig bra. Men det er lite info om denon spilleren enda. Har nåken testa disse spillerene? Er det eventuelt andre kandidater i denne prisklassen som burde vært med i vurderingen?

Takker for svar..

bmiljete
 

mferkingstad

Medlem
Ble medlem
21.11.2006
Innlegg
48
Antall liker
0
Opera Consonance Droplet 5.0 har i hvertfall digital
inngang, det har muligens Droplet mini også..
 

bmiljete

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.07.2007
Innlegg
51
Antall liker
0
Sted
Hundvåg
MFE skrev:
Opera Consonance Droplet 5.0 har i hvertfall digital
inngang, det har muligens Droplet mini også..
Då ska eg sjå litt på dei og.. Takk for tipset..
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Cambridge 740 og 840 har også digitale innganger, finner de på HifiKlubben.
 

Tårngauken

Fersking
Ble medlem
07.01.2010
Innlegg
4
Antall liker
0
Jeg endte opp med å kjøpe Marantz sa15s2 for noen mnd siden , og er meget fornøyd med den .
Har også ved flere anledninger hørt forgjengeren sa15s1 på høytalere like dine , array 1400 , og dette må bare kalles en meget bra kombo , spesielt mye luftighet uten skarphet .
 

bmiljete

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.07.2007
Innlegg
51
Antall liker
0
Sted
Hundvåg
Tårngauken skrev:
Jeg endte opp med å kjøpe Marantz sa15s2 for noen mnd siden , og er meget fornøyd med den .
Har også ved flere anledninger hørt forgjengeren sa15s1 på høytalere like dine , array 1400 , og dette må bare kalles en meget bra kombo , spesielt mye luftighet uten skarphet .
Da hørres jo vedlig bra ut. Eg må seia at det var den spilleren som eg var mest interresert i. Eg har og hørt forgjengeren, men på eit anna oppsett. Og den var veldig bra den:)
 
Topp Bunn