Vakrest?

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Vi har det bare sånn vi mennesker at vi elsker å rangere.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166091

Hva inni svarte gamperævva gjør prinsessen av Wales på 8., mens Brigitte Bardot (...og Gud skapte kvinnen..) er på 31. og Jane Fonda ( Cat Ballou ) er på 83.(Åttitredje, ja)!?!?!?

Her er'e noen som trenger nye briller! Ikkeno gærent med  Lady'en men hu hadde når som helst blitt feid av brettet i et hvilket som helst utvalg fra Karl Johan en tilfeldig fredag kveld!

Honkey
 
S

slowmotion

Gjest
Dette var alvorlige greier, skjønner jeg ;)

Kjære speil på veggen der ,
hvem er vakrest i verden her?

( eller hvordan var det nå..... ? )

;)

edit:

Ser at f.eks Salma Hayek er ikke med på lista engang ???
 

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.101
Antall liker
503
Teit liste. Alle vet jo at Raquel Welch er tidenes vakreste. Hun hadde sin storhetstid litt før meg, for å si det sånn, men ubeskrivelig pen var hun.

 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Monica Bellucci selvsagt...



God påske!! ;D

O.
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.505
Antall liker
2.944
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Wow!!

("sikle..")

Trenger egentlig ikke se mer av henne heller.... ;)
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Hva i alle dager gjør Paris Hilton på en sånn liste lurer nå jeg mest på... Hun er noe av det styggeste jeg kan tenke meg... Og komplett idiot på toppen.
 
O

OldBoy

Gjest
Dette var alvorlige greier, skjønner jeg ;)

Kjære speil på veggen der ,
hvem er vakrest i verden her?

( eller hvordan var det nå..... ? )

;)
For en slu taktiker som meg finnes det bare ett svar på det spørsmålet: Damen jeg har vært gift med i over 30 år! :) :)

Alle andre svar blir feil.....dessverre, for listen var bra den! ;D ;D
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.527
Antall liker
9.684
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Taktisk stemmegivning.

Forskjellen på vakrest og vrakrest er en bokstav. Dog ikke tiltenkt OldBoys kone, men Diana og Paris. Dumme damer er usexy uansett hvordan de ser ut og når utseendet i tillegg er ordinært.....
 

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Innlegg
3.476
Antall liker
12
Svært dårlig liste; bare å rangere Diana og Madonna foran Bardot sier jo sitt. Og hvor er Sherilynn Fenn? Madeleine Stowe? For dem som så(!) Joanna Going mot Kevin Kostner i Wyatt Earp blir de fleste på lista nokså uinteresante ::)


Mvh. RS
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.475
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Hva i alle dager gjør Paris Hilton på en sånn liste lurer nå jeg mest på... Hun er noe av det styggeste jeg kan tenke meg...    Og komplett idiot på toppen.
Nøyaktig det samme tenkte jeg :)
Hvilken dust(er) er det som har forfattet denne lista??
..men det var jo noen "riktige" også da ;)
 

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Innlegg
754
Antall liker
2
En ting som fascinerer meg om dette temaet er at det er noen damer jeg får helt skjelven av uten helt å skjønne hvorfor!

...og i tillegg har man de som alle er enige om er pene...
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.952
Antall liker
27.977
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
En ting som fascinerer meg om dette temaet er at det er noen damer jeg får helt skjelven av uten helt å skjønne hvorfor!
;D
Mmmmm, jeg har en mistanke om hvorfor væffal.... ;)

Det var mye flott og vakkert på lista da, men den er altså stemt frem av 5000 kvinner, og vi skal vel ikke se bort fra at kvinner vurderer kvinner på et helt annet grunnlag, og at de prioriterer annerledes enn oss menn.
(For vi er vel i flertall her på forumet ennå?)

Hva mener Komponenten?

8)

Lagga
 
S

slowmotion

Gjest
En ting som fascinerer meg om dette temaet er at det er noen damer jeg får helt skjelven av uten helt å skjønne hvorfor!

...og i tillegg har man de som alle er enige om er pene...
Ja , det der har jeg også lagt merke til....... rare greier.......

Hmmmmmm ;)
 

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Innlegg
756
Antall liker
111
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
og så michelle pfeiffer bare på 90. plass?
jakr
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.522
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
Hva i alle dager gjør Paris Hilton på en sånn liste lurer nå jeg mest på... Hun er noe av det styggeste jeg kan tenke meg...    Og komplett idiot på toppen.
Paris var vel ikke den jeg ville diskutere relativitetsteorien med ! Men hun er da ikke stygg ? ??? Dog er hun så dum og løsaktig ( manssjåvinisten taler :p ) at jeg ikke ville vært interessert. Der finnes en grense under vann, - uansett hva Heide steen mener !

Der jeg mener listen har helt rett. Nummer 1, forrige årtusens vakreste dame ! :D Kommer det noen vakrere dette årtusen blir jeg forbauset ! ;D
 

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Innlegg
709
Antall liker
9
Sted
Ålesund
Slike lister over kjendiser er jo som regel latterlige..Courteney Cox,Joanna Lumley,Pamela Anderson????????? sikkert mange millioner på verdensbasis som de fleste ville synes er penere enn mange på den listen der..De må jo Understreke Verdens vakreste KJENDIS..
Her er jo ei vakker dame som ikke kom på lista...




 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
946
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Litt trist at det er en kjendisliste.. Hvis ikke hadde vel denne baben vært med?



Eller, hva med denne?

 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Eller hva med.....




:D

(har forresten "brukt" henne i en tidligere tråd)
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Slike lister over kjendiser er jo som regel latterlige..Courteney Cox,Joanna Lumley,Pamela Anderson????????? sikkert mange millioner på verdensbasis som de fleste ville synes er penere enn mange på den listen der..De må jo Understreke Verdens vakreste KJENDIS..
Her er jo ei vakker dame som ikke kom på lista...





Mmmmm.. Julianne Moore er en av de flotteste rødtoppene
ja!
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Teit liste. Alle vet jo at Raquel Welch er tidenes vakreste. Hun hadde sin storhetstid litt før meg, for å si det sånn, men ubeskrivelig pen var hun.


Her er hun 65!!!
 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
946
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Her er hun 65!!!
Nå vet jo alle at man kan lage mye flott med litt klipp-og-lim hos plastikk-kirurgene borti der.. Og kombinert med litt photoshop blir det flott! ;) Men om kjerringa mi ser sånn ut hvis jeg blir så gammal skal jeg si meg fornøyd.
 
L

Ludo

Gjest
Paris Hilton ja... Hun imponerer stort faktisk, trodde ikke det var mulig å være så utrolig dum helt alene... ::)

Og hvor er Sherilynn Fenn?
Hun er her :

 

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Innlegg
10.118
Antall liker
2.648
Hvorfor starter Honkey så mange tråder om kropp og sex ? Får vel anta at puberteten er et tilbakelagt stadium? ;D, kanskje er ei midtlivskrise på gang ? eller at han rett og slett kjenner seg litt våryr? ;D
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Paris Hilton ja... Hun imponerer stort faktisk, trodde ikke det var mulig å være så utrolig dum helt alene... ::)


Hun er her :


Så det var du som fant bildet jeg mista etter forrige gang hun besøkte meg. ???
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Jeg synes hun powerbitchen fra baywatch er flott jeg!
Krista Allen. Hun er akkurat på min alder... ;D

Her er hun uten sminke...


og her er hun med sminke!!! Oh! Mye bedre!!! ;D


Jeg vet ikke jeg... Fin med sminke og... ;D
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
900
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Ikke så verst hun her heller, lignet litt på hun over..

 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.522
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
Før det tar helt av gutter. Greit at de er vakre å se på men trøst dere med at de sikkert er et hælvete å ha i hus !! ;D ;D ;D
 

ICE

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.11.2003
Innlegg
141
Antall liker
0
Parminder Nagra - Ikke bare Nagra hifi som er lekkert!



Amanda Peet

 

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Innlegg
572
Antall liker
5
Torget vurderinger
2
Parminder Nagra! Der har du virkelig et godt poeng Ice!
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
;D
Mmmmm, jeg har en mistanke om hvorfor væffal....  ;)

Det var mye flott og vakkert på lista da, men den er altså stemt frem av 5000 kvinner, og vi skal vel ikke se bort fra at kvinner vurderer kvinner på et helt annet grunnlag, og at de prioriterer annerledes enn oss menn.
(For vi er vel i flertall her på forumet ennå?)

Hva mener Komponenten?

8)

Lagga
Vel siden du spør Lagga skal jeg prøve å svare..
For meg er vakker mye mer enn pen. Man kan være pen og perfekt og samtidig ufattelig kjedelig. Men vakker er noe helt annet, man kan ikke si om en person er vakker bare ut i fra et bilde. Personligheten spiller også inn her, og en vakker person trenger faktisk ikke å være så veldig pen hvis han/hun ellers har en spesiell personlighet. Folk man er glade i ser man ofte på som vakre men ikke nødvendigvis pene. Jeg hørte en gang et kinesisk ordtak som var cirka sånn:
” Jeg elsker deg ikke fordi du er vakker, men jeg synes du er vakker fordi jeg elsker deg”. Det kan jo kanskje være en trøst for mange…?
Men det var vel kanskje ikke det dere var ute etter?
Nå leser jeg ikke Se & Hør eller andre blader for den saks skyld, så minst halvparten av disse damene aner jeg ikke engang hvem er. Mange av de er jo helt klart pene, men hvem som er vakker…..vel kan ikke komme på noen jeg vil trekke frem her faktisk.
Mor Theresa kanskje?
Trøsten får være at disse ”vakre” personene sikkert er en gjeng selvopptatte egoister, og sjansen for å få ha en slik person for seg selv særlig lenge er vel minimal. Det ender opp med skillsmisse, hjertesorg og tragedie for de aller fleste får man jo inntrykk av…


Og JO Spiralis, Paris er STYGG!!
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.522
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
” Jeg elsker deg ikke fordi du er vakker, men jeg synes du er vakker fordi jeg elsker deg”.
Meget godt sagt ! :D :D


Trøsten får være at disse ”vakre” personene sikkert er en gjeng selvopptatte egoister, og sjansen for å få ha en slik person for seg selv særlig lenge er vel minimal. Det ender opp med skillsmisse, hjertesorg og tragedie for de aller fleste får man jo inntrykk av…
 
Nettopp, og er det noen som har tenkt over hvorfor "vakre" menesker ofte finner seg helt "ordinære" partnere ? ( Utseendemessig mener jeg, de er sikkert rike likevel ! ;D )


Og JO Spiralis, Paris er STYGG!!
NEI ! Komponenten. Paris er IKKE stygg ! Mulig hun ikke er vakker, Men SÅ rike piker er ALDRI stygge !! Det hender fan ikke !! :eek: :eek:

Men DUM, ja det er hun, og det så det holder !! ;) ::) ::)
 
Topp Bunn