Vær selektiv! Ligg unna enkelte tråder

plasma

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.11.2009
Innlegg
843
Antall liker
1.645
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Blir stadig forundret over folk som blir rasende og frustrert over enkelte tråder. Det er da bare å unngå å lese de som du vet er irriterende for deg. Kabeltråder får fort fram det verste i mange. Nytter ikke å prøve å reformere de gutta der. Hvis du vet om noen veldig irriterende personer så trenger du vel ikke å omgås de. Men det er jo mange hyggelige tråder synes jeg. Min hifi er som regel hyggelig lesing. Ikke minst musikk trådene. For min del er det klassisk og jazz. Jeg er selektiv og da er det greit å være på hfs. Skal jo være hyggelig denne hobbyen…
 

Makrellen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.10.2012
Innlegg
179
Antall liker
293
"Brakkesyke" er et velkjent internett-forum fenomen! Spesifikke interesser, tydelige personligheter. Kan i mange tilfeller resultere i regelrett kannibalisme! Har vært tilefelle på alle forum jeg har vært delaktig i - fra Springsteen, til tobakk og piperøyking, til Linux forum.

Et flertall av disse har endog gjenomgått regelrett "borgerkrig", med påfølgende fraksjonering. Slik sett helt normalt.

Ikke ment som et partsinnlegg for all del, bare en observasjon! Også en anelse humoristisk, når man tar ett skritt tilbake!

☮☮:):)
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.596
Antall liker
3.134
Torget vurderinger
0
Blir stadig forundret over folk som blir rasende og frustrert over enkelte tråder. Det er da bare å unngå å lese de som du vet er irriterende for deg. Kabeltråder får fort fram det verste i mange. Nytter ikke å prøve å reformere de gutta der. Hvis du vet om noen veldig irriterende personer så trenger du vel ikke å omgås de....
Hvis det er noen som irriterer deg så ta heller kontakt og se på muligheten til et besøk og utveksling av lydopplevelse over en kopp kaffe.....
Det er store muligheter for å lære noe nytt - for begge parter (y)
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.596
Antall liker
3.134
Torget vurderinger
0
Bedre det, enn svada krangle tråder. Lurer jeg på noe lager jeg et tråd selv. Er jeg opplagt finner jeg frem popcorn og leser krangle tråder😅
Tenkte mer på " ut i skogen og opp trærne" - lufte vingene - skifte ut gammel "luft" - hente nye "krefter" - besøke en Hai-Fai-tulling ?
 

Sevald

Avviker.
Ble medlem
27.02.2005
Innlegg
7.066
Antall liker
16.906
Sted
Aksdal, Rogaland
Torget vurderinger
1
Tenkte mer på " ut i skogen og opp trærne" - lufte vingene - skifte ut gammel "luft" - hente nye "krefter" - besøke en Hai-Fai-tulling ?
Det gjør jeg, heldigvis. Har flere kompiser med samme laster😬 Har også lyst å komme meg enda mere rundt😀 Samtidig så tar jeg hjertelig i mot folk hos meg og. Kanskje noen finner inspirasjon der og😀
 

MrSpock

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.03.2007
Innlegg
5.251
Antall liker
5.985
Prosjekttråder liker jeg og tråder som tar opp spesifikke emner jeg interesser meg for. Ikke så begeistret for kabeltråder og tråder med høy kveruleringsfaktor.

Unngår bloggavdelingen.
 

plasma

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.11.2009
Innlegg
843
Antall liker
1.645
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Visste ikke det var blogg avd. Like greit.
 

MrSpock

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.03.2007
Innlegg
5.251
Antall liker
5.985
Favoritten er nok kassettspillertråden - har liten interesse for formatet - men det er som regel god stemning der og dingsfaktoren er høy - stor entusiasme der 😀
 
Topp Bunn