USB-kabeltråd - KUN FOR DE SOM HØRER FORSKJELL

maxmekker

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.03.2005
Antall liker
273
Torget vurderinger
2
Testet en del forskjellige usb kabler. Endte opp med AudioQuest Diamond usb kabel. Kostet en del, men var verdt det. Lyden ble mer åpen og fikk flere detaljer. Alle som har et ganske bra anlegg har en god del å hente på å teste litt bedre kabler. USB kabler er desverre heller ingen unntak.

VB

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2009
Antall liker
816
Testet en del forskjellige usb kabler. Endte opp med AudioQuest Diamond usb kabel. Kostet en del, men var verdt det. Lyden ble mer åpen og fikk flere detaljer. Alle som har et ganske bra anlegg har en god del å hente på å teste litt bedre kabler. USB kabler er desverre heller ingen unntak.
Takk for innlegget! Betryggende å lese at også andre hører forskjell på USB-kabler.

maxmekker

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.03.2005
Antall liker
273
Torget vurderinger
2
Kan jeg spørre hvordan du testet dette?
Hadde flere kabler hjemne. Jeg og 2 kjenninger hadde satt opp en liste med 5 sanger som vi kjente godt. Så byttet vi mellom kablene og spilte gjennom listen. Ble tatt notater av hver av oss under test, for så og sammenligne etterpå. Merkelig nok sammenfalt våre synspunkter veldig bra.
Senere ble den foretrukne kabelen tatt med til en av de andre for test der også. Han skaffet seg etterpå en slik en selv.
En annen som jeg kjenner lånte min kabel. Den fikk jeg ikke tilbake. Måtte bestille meg en ny en for hans regning.
Ellers når jeg tester kabler, låner jeg hjem og sammenligner med det jeg har og tar valget ut fra det. Har også noen hifi intresert venner innom for en ekstra gjennomgang. Hører dem de samme forskjellene som meg, vet jeg at resultatene er reelle.

Topp Bunn