Trondheimsolistene Souvenir part 2, på Vinyl.......

Huldra57

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.02.2009
Antall liker
110
Sted
Oslo
Hei alle vinyl venner !

Tenkte å dele en stor vinylopplevelse med dere.
Jeg har vært så heldig å få et eks av prøvepressingen av Souvenir Part 2 til disposisjon.

For en opplevelse, og for en innspilling :)

Jeg har hatt part 1 til sammenlikning , og kan ikke forstå annet enn at part 2 blir enda bedre.

Varmere, mer organisk og mere vinyl, om jeg kan få si det sånn. Og dette til tross for at jeg kun har en prøvepressing.

Det endelige produktet kommer snart, på 180 gr audiofil pressing. Denne blir bedre en mitt eksemplar (begge presset hos Pallas i Tyskland) i følge Morten Lindberg i 2L .

Her tror jeg vi vinylfrelste har en perle på gang.

Jeg har spilt den om og om igjen. På mitt anlegg hjemme, og nå i Pinsa på hytta ;ute i det fri, med mitt Tandberg retro anlegg med Dual platespiller og Shure N 91 ED, Nos USA stift.

Kan livet bli bedre ? :)

Mvh Arild på hyttetur på Blefjell

Huldra57

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.02.2009
Antall liker
110
Sted
Oslo
Og enda mer skal det gledes

Fikk en aldri så liten verdenspremiere på " det norske jazz prosjektet", som kommer ut til høsten.
Spesielt gitaren til Børge og stemmen til Helene Bøksle synger fortsatt i minnet....

Takk til Morten L.for en uforglemmelig demo i studio til 2L :)
mvh Arild og kamerat Mishus.

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.026
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Denne skal jeg selvfølgelig kjøpe, det har vært klart lenge. Hvis den låter enda bedre enn Souvenir I indikerer det at vinylmediet fremdeles har potensiale for utvikling. Det ville jeg knapt ha trodd.
Jeg er helt sikker på at disse platene vil selge godt, og antar at det vil føre til flere vinylutgivelser fra 2L.
Gleder meg som en unge.

Topp Bunn