Rørutstyr Trenger nytt rør, noen som vet/har dette? 6c66-B ix-77

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Innlegg
1.136
Antall liker
738
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
Hei, jeg trenger et nytt rør med denne betegnelsen men vet ikke hvor jeg skal få tak i dette, kanskje noen har et på lur?

Jeg har snakket med leverandøren av forsterkeren dette sitter i men det drøyer med svar og jeg vil spille musikk.
Håpet er om det finnes noe i Stavanger / omegn slik at jeg kan få forsterkeren opp og gå til i morgen:)

Røret er lite, ca 10mm i diameter og 30mm langt med fem pins som loddes inn direkte slik man ser på bildene her.

Betegnelsen: 6c66-B, her er det siste 6 tallet litt annerledes da det er et russisk rør.
Er det noen som kan hjelpe?
 

Vedlegg

Sist redigert:

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Innlegg
1.136
Antall liker
738
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
Det er en forforsterker m/innebygget RIAA trinn laget i Ungarn, DPA- Denes Peter Audio.

EDIT:
Det som ligner et 6 tall i rørbetegnelsen skal være b om man oversetter det etter hva jeg har funnet ut, slik at betegnelsen da blir
6c6b-B.

Jeg får da treff på GStube.com som er en side med russiske rør. Under ekvivalenter er det ikke listet opp noe tilsvarende.

Kan jo bestille herfra da:) Jøss da, kunne jo funnet ut dette litt før men som sagt om det er noen som
ligger inne med et av disse nærmere enn Russland foretrekker jeg det;)
 
Sist redigert:

BerntJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
1.401
Antall liker
185
Kjenner ikke til Sub-rør fra den siden. Motron har mange slike smårør, men de jeg vet om er US made. VH. Bernt
 

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Innlegg
1.136
Antall liker
738
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
Jeg skal prøve Motron, men han er først tilbake på Tirsdag.
Takk for hjelpen hvertfall Bernt:)
 
Topp Bunn