Forsterkere Transport skade av nad 218

johno

Medlem
Ble medlem
18.02.2011
Innlegg
42
Antall liker
1
Fikk en skade på frontplaten på nad 218! Posten måtte jo ha mistet denne? Har levert skademelding. Men det er vel umulig å få i ny plate eller få det pent igjen ?
 

jarlerik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
270
Antall liker
206
Sted
Tromsø
Har hatt flere uheldige episoder med Posten i den senere tid. Både bortkommede og skadede forsendelser :-(
 

G ok

Hi-Fi interessert
Ble medlem
18.08.2007
Innlegg
61
Antall liker
8
Har dessverre samme erfaring med posten. Flere pakker som har forsvunnet.
 

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Innlegg
3.125
Antall liker
5.070
Sted
Bærum
Torget vurderinger
4
Har dessverre samme erfaring med posten. Flere pakker som har forsvunnet.
Etter overgangen til post i butikk er det nok blitt mer risiko knyttet til postpakker. Hadde en forsterker som var borte på posten i en uke. Dro selv ned på Rimi og fant den i hylla (visste hvordan emballasjen så ut). Butikken nektet for at pakken var hos dem.
Var virkelig glad da jeg fant pakken. Hadde blitt mye penger i tap. Tror ikke refusjonen i posten er rare greiene. Sender du som verdipost er det vel ikke trygt heller. Verdipost stikker seg frem og er antagelig mer utsatt for tyveri enn en anonym pakke.
 
X

X186841

Gjest
Posten har raknet helt ja. Bestilte nylig fra Netonnet , i følge sporinga var pakka på transport fra terminal oslo til Jessheim i 2 dager og ble tilslutt slengt inn på en butikk flere mil unna der jeg bor. 2 bøker fra Haugen bok har ikke dukka opp enda etter 14 dager.
 

johno

Medlem
Ble medlem
18.02.2011
Innlegg
42
Antall liker
1
Om noen har en defekt kassert nad 218 send meg pm
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.470
Antall liker
9.605
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg hadde en bedriftspakke (eksamensoppgaver)som havnet på postkontor på motsatt siden av byen til tross for korrekt og tydelig postnrmerking og måtte ettersøkes i uker. Jeg har også hatt to pakker som har falt av biler og blitt funnet av privatpersoner som har ringt meg..... say no more
 
N

nysjerrigper

Gjest
posten sender meg brev om "manglende dokumentasjon" på annahver pakke jeg får fra utlandet. tollgebyret blir da automatisk oppjustert fra 125 til 255kr. men når pakken kommer er alt GRUNDIG dokumentert både utvendig og innvendig, med innhold og pris, utenlandsfrakt etc. begynner å lure på om de ignorerer dokumentasjonen bevist. tapt tusenvis i gebyrer på dette lureriet.
 

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Innlegg
4.075
Antall liker
3.142
Torget vurderinger
1
Hjelper ikke akkurat trådstarter at den ene etter den andre deler sine negative erfaringer med Posten (hvis jeg ikke tar feil, er det vel en tråd på off-topic for slikt).

Hvor mye er frontplata skadet? Kan den rettes opp og lakkeres på nytt? Kan det være en idé å lage en ny?
 

johno

Medlem
Ble medlem
18.02.2011
Innlegg
42
Antall liker
1
Hjelper ikke akkurat trådstarter at den ene etter den andre deler sine negative erfaringer med Posten (hvis jeg ikke tar feil, er det vel en tråd på off-topic for slikt).

Hvor mye er frontplata skadet? Kan den rettes opp og lakkeres på nytt? Kan det være en idé å lage en ny?
hei og takk for svar mye interresant om posten men hjelper ikke meg stort . Skal rette den opp og lakkere den opp men får jo aldri solgt den for markedsverdi nå :)
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Ebay eller Klubben kan hjelpe deg. Hent i Europa- men hold deg unna Daniel Morrison!
 
Topp Bunn