Topping MX5 alt-i-ett-boks 2x70 watt, dac og head-fi - nå på lager


topping-mx5-alt-i-ett-boks-1.jpg

Topping MX5 alt-i-ett-boks med forsterker, d/a konverter og hodetelefonutgang :)


Besøk vår nettbutikk her


Hvis du har spørsmål så er det bare å ta kontakt via PM, Email (salg@hifisentralen.com) eller via kontaktskjemaet på siden vår.

Mvh Høvdingen


Nyhet: Toppings nye MX5 alt-i-ett-boks er lagervare​
 

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

Informasjon om bruker

Høvdingen
The big chief
Administrator
Medlem siden
Antall liker
5.717
Link til alle artikler
48
Høvdingen sine annonser
Bransjenyheter
Eversolo streamere på Oslo HiFi Show

Eversolo streamere på Oslo HiFi Show

  • 0
Velkommen til Hifisentralen på Oslo HiFi Show 16-17 mars 2024. Vi håper du tar en tur innom Rom 102 :) Vi vil vise frem produkter fra Eversolo, Topping og Krix (høyttalere). Mvh Hifisentralen...
Fortsett
Bransjenyheter
Black Friday i Hifisentralen Nettbutikk

Black Friday i Hifisentralen Nettbutikk

  • 0
I dag er den store dagen, og sjekk våre tilbud i nettbutikken. Se også våre nyheter angående Eversolo streamere :) Har du spørsmål eller ønsker, så er det bare å ta kontakt: Email...
Fortsett
Bransjenyheter
Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 3

Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 3

  • 13
Da er tredje dag over i Tyskland, og dette var første dag hvor det var åpent for vanlig publikum. Jeg skal slå sammen reportasje-trådene når jeg kommer tilbake til Norge, men har valgt holdt å...
Fortsett
Bransjenyheter
Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 2

Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 2

  • 1
Det har vært en lang fredag i Tyskland, og mellom diverse møter og samtaler med ulike fabrikanter, så fikk jeg tatt en ny dose med bilder. Jeg skal redigere og tilføre litt tekst til diverse...
Fortsett
Bransjenyheter
Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 1

Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 1

  • 2
Da er dag 1 overstått i Munchen, og det ble en lang dag. Første rapport består kun av bilder, og tekst vil bli lagt inn når jeg er tilbake. De fleste av bildene er fra første etasje i Atrium 4...
Fortsett
Bransjenyheter
Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - før messeåpning

Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - før messeåpning

  • 1
Da er det endelig duket for en ny High End Hi-Fi messe i Munchen, og pga. en lang periode med Covid, så er det nok mange hi-fi entusiaster og bransjeaktører som gleder seg til årets begivenhet...
Fortsett
Topp Bunn