Toppbanner-reklame

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
583
Torget vurderinger
1
Er det ikke litt mye og litt vel prangende nå? Det hadde holdt med kun forsiden.
Det hjelper ikke at det er kun et fåtall forskjelllige i rotasjon (ikke at det nødvendigvis hadde vært stort bedre med ørten forskjellige bannere i rotasjon).
I tillegg er det forskjellige størrelse på forskjellige bannere, noe som er på grensen til utilgivelig :O
Jeg hvitelister gjerne sentralen, men da må reklamebruken være litt mer diskre.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.549
Torget vurderinger
2
Vi har da ikke endret på noe, og bannerbruken er forbeholdt toppen, og ligger ihvertfall ikke innimellom annenhvert innlegg, i Pm'er og alle andre mulige steder.

I tillegg er alle bannerne hi-fi relatert, og det kunne vært reklame for alt annet mulig rart.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.640
Torget vurderinger
24
Dette må vi da tåle, synes jeg. Mye verre på mange andre fora/sider, både norske og utenlandske. Alternativet er jo lisens a la NRK ;), som allikevel sniker inn sponsorreklame...

Panama Red

Fumblin’ With the Blues
Ble medlem
22.08.2009
Antall liker
8.579
Sted
Burma-Shave
Torget vurderinger
2
Det går også an å bli støttemedlem...Ser ingen grunn til å kritisere "Sponsorreklame", hverken når det gjelder mengde eller plassering.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.640
Torget vurderinger
24
Vel, prøvde på en mild måte å si at HFS er avhengig av noe reklame, NRK egentlig ikke. Støttemedlemsskap er uansett frivillig men antagelig ikke avgjørende for et være/ikke være for HFS, snarere en forsikring om kontinuerlig forbedring osv. Tror ikke det går med til fyll & spetakkel akkurat :D

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
583
Torget vurderinger
1
Dere har nå rett til å mene hva dere vil. Jeg syns rene grafikkbannere i 1200x200 pixler er litt vel drøyt og kommunistaktig. Jeg kommer ikke til å klikke meg inn for å kjøpe den scansonic-høyttaleren uansett hvor stort banneret er.

Topp Bunn