Tonkraft Norden - noen med erfaringer?

funbunny

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
579
Antall liker
196
Sted
Ved Mjøsa
Jan A har vært som sunket i jorden en stund. Ryktet gikk om at han var i fengsel. Noen som vet?
 

mabron

Medlem
Ble medlem
18.01.2006
Innlegg
6
Antall liker
0
Han har annonser ute igen på blocket i Sverige Får ju inte länk tyvärr
 

Arelli

Medlem
Ble medlem
21.12.2010
Innlegg
5
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Jan A har vært som sunket i jorden en stund. Ryktet gikk om at han var i fengsel. Noen som vet?
Han er og har ikke ( tyverr) varit i fengsel.... Kjøp inget av honom !!!!! Jag har kontaktet Blocket så at de stopper han igen..
 

mabron

Medlem
Ble medlem
18.01.2006
Innlegg
6
Antall liker
0
Tror man kan ta det som fakta, fick det meddelande av en annan drabbad (finns ju en hel del tydligen):(
 

pthomsen

Fersking
Ble medlem
31.08.2018
Innlegg
3
Antall liker
3
Jan Ardstål blev ultimo 2021 dømt 2 gange i Tingsretten til at betale pengene tilbage for samme sæt højttalere (2 x SEK 75000 + omkostninger), som han ved fusk havde solgt til 2 forsk. personer uden at de fik højttalerne. Beløbene kan dog ikke inddrives, da han har skyld til Skatteverket, som dermed står først i rækken :poop:
Desuden er Jan Ardstål nu i 2022 idømt fængsel i 14 mdr. for grovt skattebrott og grov bokföringsbrott.......:rolleyes:
Endelig har han i 2022 förlorad en stämning af en uskyldig kvinde for romansbedrageri.......... :mad:

Jan Ardstål er tydeligvis udenfor moralsk og relationel rækkevidde, men har en evne til som andre lignende patologiske løgnere, at manipulere omgivelserne til egen fordel. Dette har han så gjort til sin primære levevej :devilish:
 
Sist redigert:

funbunny

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
579
Antall liker
196
Sted
Ved Mjøsa
Tenkte meg det gikk slik. Forsåvidt greit at jeg ikke dro saken min inn for retten. Hadde bare blitt "all pain - no gain"... Får gråte litt over mine tapte SEK23.000,-

Not so Funbunny
 
Topp Bunn