Politikk, religion og samfunn Tilbud på New York Times-abonnement nå (3. desember 2020)

P

parafinoksen

Gjest
Dette er altså ikke ment som spam, men vil bare opplyse om at NYT har tilbud på digitalt abonnmenet nå, 0,75 euro i uka, mot 2 euro i uka vanligvis (som også er billig). Abonnementet varer i ett år, og kan sies opp når som helst. Det fornyes automatisk etter ett år, og da til 2 euro i uka. Betaling trekkes hver fjerde uke. https://www.nytimes.com/subscription

Edit: Obs! Jeg nevnte tilbudet for en kollega, og han fortalte meg at han har litt trøbbel med å få sagt opp og måtte faktisk sperre trekkene. Nå er det heldigvis ikke store beløpene som blir trukket, og jeg tror jeg kommer til å abonnere i lang tid fremover, men det er greit å være obs på. De har for eksempel ikke mulighet til å avbestille via kontoinnstillingene, men du må kontakte NYT på chat eller telefon (så de kan overtale deg til å bli antakeligvis).
 
Sist redigert av en moderator:

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.527
Antall liker
9.683
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Hvordan betales dette? 3 Euro i månedlig trekk virker litt uhensiktsmessig?
 
P

parafinoksen

Gjest
Hvordan betales dette? 3 Euro i månedlig trekk virker litt uhensiktsmessig?
Jeg oppga bare bankkortnummeret, så da trekkes det vel bare automatisk fra konto hver fjerde uke. Du får ikke regning i posten.

"Limited time offer. This is an offer for a Basic Digital Access Subscription. Your payment method will automatically be charged in advance every four weeks."
 
P

parafinoksen

Gjest
Sjekket nå, og jeg har blitt trukket for 4 x 0,75 euro i dag, rett etter at jeg tegnet abonnementet.
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.733
Antall liker
13.221
Jeg har hatt det i noen år nå, det løper på automagisk trekk en gang i måneden til man sier det opp.

Jeg tror introtilbudet for nye abonnenter mer eller mindre konstant er der uten at jeg har fulgt med på akkurat det.
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.493
Antall liker
8.029
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Glimrende, takk for info! Jeg har tenkt på å abonnere lenge, men stadig vekk glemt det. Nå er det imidlertid gjort.
 
P

parafinoksen

Gjest
Til info: Jeg nevnte det for en kollega, og han fortalte meg at han har litt trøbbel med å få sagt opp og måtte faktisk sperre trekkene. Nå er det heldigvis ikke store beløpene som blir trukket, og jeg tror jeg kommer til å abonnere i lang tid fremover, men det er greit å være obs på. De har for eksempel ikke mulighet til å avbestille via kontoinnstillingene, men du må kontakte NYT på chat eller telefon (så de kan overtale deg til å bli antakeligvis).
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.733
Antall liker
13.221
Jeg kan for øvrig anbefale å utvide med kryssordsidene, det koster 11 Euro i året tror jeg. Det har i mange år vært gullstandarden innen kryssord selv om kvaliteten nok var høyere i eldre dager i følge de som har greie på slikt. Bra app og fin ting å pusle med innimellom. Abonnement gir tilgang til hele arkivet og appen er veldig fin å bruke på mobil.

Vanskelighetsgraden er økende fra mandag til lørdag. Søndag er større, men vanskelighetsgrad omtrent som torsdag. Med mindre man har engelsk som førstespråk eller jævlig dreven bør man nok begrense seg til mandag og tirsdag.
 

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Innlegg
14.505
Antall liker
14.002
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
ja, det er ganske sykt. enkleste er vel å stanse pengesstrømmen. jeg betaler via paypal, så en kan strupe tilførselen der.
Cancel_subscription_-_The_New_York_Times.jpg
 
Topp Bunn