MÄ fÄ deg en skikkelig bygd lenco3 flasker vin senere.
Det gÄr stadig ikke i vinyl her i huset. Mest streaming men ogsÄ litt CD, kanskje SL- 1200 G er for kjÞnslÞs for meg
.
Vis vedlegget 903270 Mulig det mÄ noe vintage inn igjen.

MÄ fÄ deg en skikkelig bygd lenco3 flasker vin senere.
Det gÄr stadig ikke i vinyl her i huset. Mest streaming men ogsÄ litt CD, kanskje SL- 1200 G er for kjÞnslÞs for meg
.
Vis vedlegget 903270 Mulig det mÄ noe vintage inn igjen.
Du sier noe, blir nok en Garrard 401 med kun de beste deler.MÄ fÄ deg en skikkelig bygd lencoanbefales pÄ det sterkeste
3 flasker vin senere.
.
Jeg finner den nok igjen skal du se
AkustikkplaterHar ikke helt fÄtt det med meg?
Er de veggplatene noe akustikkplater. Eller bare visuellt?
Sinnasnekkern?
Happy ending?Sjekker det etter detteVis vedlegget 903347
SkjÞnner deg, bakvegg sitter man jo ikke Ä glaner pÄ, mere viktig med akustikk effektenFint med et avbrekk, jeg hadde nok ikke lagt 6 spiler men kanskje 2. uansett sÄ blir det uten pÄ den veggen da den er bak meg. PÄ de i front kan det nok komme noe lignende du har![]()
Hvilke frekvenser er det som dempes av disse platene. Er den svarten delen av det vi ser type rockwool materiale? SpĂžr fordi jeg vurderer lignende tiltak![]()
Det Vipa saNĂ„ tror jeg f... meg det er enklere Ă„ si det selv![]()
Takk, taket kommer. MÄ bare fÄ mÄlt hvor det skal dempesDritstilig! Malt taket ogsÄ? BÞr dempe der ogsÄ forresten, viktigst av alt.
Jeg bruker en sÄnnTakk for informasjon om lydplatene Evo.
Er de sorte skumplasten myk? Blir skruene borte i den nÄr du fester til veggen? Jeg brukte rockwool lydplatene som tak i mitt tak nÄr jeg bygde rommet. Egentlig samme plater som benyttes som himling pÄ kontor. De tar dessverre ikke hele diskant omrÄdet , sÄ har fortsatt litt klirr hÞyt oppe i frekvensgang. Spennende Ä hÞre hvordan resultatet blir hos deg med dette pÄ veggen.
DD er DD, sÄnn er'e bare.3 flasker vin senere.
.
Mulig det mÄ noe vintage inn igjen.
Liker lyden i DD sĂ„nn erâe bareDD er DD, sĂ„nn er'e bare.
He he, jeg og - men ikke hele tiden.Liker lyden i DD sĂ„nn erâe bare.
Du fÄr prÞve en god DD daHe he, jeg og - men ikke hele tiden.![]()