The Ear er i sin nylige test svært begeistret for Korf keramiske tonearm TA AF 9 Mk II .
De konkluderer med : Highly recommended!
The Ear anmeldte nylig Korf TA AF 9 MK II tone arm. Dette skriver de:
"Hvis jeg skal oppsummere hva Korf TA AF 9 gjør med noen få ord ville jeg mislykkes fullstendig.
Den har ro, en elegant mer responsiv evne til å spille alt det pickupen får presentert uten noe fuzz,
med presisjon, med glede, med en absolutt evne til å gi en utrolig robust og stabil plattform for pickupen.
Men der TA AF 9 virkelig utmerker seg er at den konsekvent lar musikken og det emosjonelle innhold
i musikken skinne igjennom. Avspillingen med TA AF 9 er muligens det beste jeg har kommet over
i mitt system. Armen har ikke noen form for støy og har den evnen til å presentere deg, lytteren, med
misunnelsesverdig musikalsk forestilling hjemme hos deg selv, gang etter gang. - Highly recommended "
Se også hva Stereo+ skriver om TA AF 9.
Les mer om Korf tonearmer og de forskjellige Korf produkter på vår webside.
Hos oss finner du noen av de beste analoge produkter.

Adresse: Folabruveien 9, 1384 Asker
Innkjøring mellom Scandic Hotel og McDonalds og opp rampen.
Åpningstider: Tirsdag til fredag 10.00.- 17.00. Mandag og lørdag etter avtale
Hjemmeside: AnalogLAB as
E-post: post@analoglab.no
Tlf. +47 913 81 109
De konkluderer med : Highly recommended!
The Ear anmeldte nylig Korf TA AF 9 MK II tone arm. Dette skriver de:
"Hvis jeg skal oppsummere hva Korf TA AF 9 gjør med noen få ord ville jeg mislykkes fullstendig.
Den har ro, en elegant mer responsiv evne til å spille alt det pickupen får presentert uten noe fuzz,
med presisjon, med glede, med en absolutt evne til å gi en utrolig robust og stabil plattform for pickupen.
Men der TA AF 9 virkelig utmerker seg er at den konsekvent lar musikken og det emosjonelle innhold
i musikken skinne igjennom. Avspillingen med TA AF 9 er muligens det beste jeg har kommet over
i mitt system. Armen har ikke noen form for støy og har den evnen til å presentere deg, lytteren, med
misunnelsesverdig musikalsk forestilling hjemme hos deg selv, gang etter gang. - Highly recommended "
Se også hva Stereo+ skriver om TA AF 9.
Les mer om Korf tonearmer og de forskjellige Korf produkter på vår webside.
Hos oss finner du noen av de beste analoge produkter.

Adresse: Folabruveien 9, 1384 Asker
Innkjøring mellom Scandic Hotel og McDonalds og opp rampen.
Åpningstider: Tirsdag til fredag 10.00.- 17.00. Mandag og lørdag etter avtale
Hjemmeside: AnalogLAB as
E-post: post@analoglab.no
Tlf. +47 913 81 109
Sist redigert: