The best sounding dac I`ve heard uttaler Steve Guttenberg om Mola Mola Tambaqui.
Steve er en erfaren audiojournalist som b.l.a. skriver for Stereophile, og driver Youtubekanalen The Audiophiliac.
Han har eid dacer fra DCS, Denafraps, Theta, Wadia, Sim Audio Meridian med flere, samt testet enda flere merker.
Har du lyst til å høre hva Steve synes om lyden i Tambaqui kan du høre han beskrive sine inntrykk på Youtube her:
Tambaqui har blitt kritikerrost over hele verden siden lanseringen. Her er et par eksempler:
Et virkelig unikum av en dac, faktisk den beste jeg har hørt skrev Lyd & Bilde om Tambaqui
www.lydogbilde.no
An Incredibly musical time and space machine skriver Audiokey Reviews om Tambaqui
www.audiokeyreviews.com
Tambaqui er designet fra bunnen av hos Mola Mola og ikke basert på noen eksisterende dac chiper, teknologien som brukes er innovativ og unik.
Steve er en erfaren audiojournalist som b.l.a. skriver for Stereophile, og driver Youtubekanalen The Audiophiliac.
Han har eid dacer fra DCS, Denafraps, Theta, Wadia, Sim Audio Meridian med flere, samt testet enda flere merker.
Har du lyst til å høre hva Steve synes om lyden i Tambaqui kan du høre han beskrive sine inntrykk på Youtube her:
Tambaqui har blitt kritikerrost over hele verden siden lanseringen. Her er et par eksempler:
Et virkelig unikum av en dac, faktisk den beste jeg har hørt skrev Lyd & Bilde om Tambaqui

Denne DAC-en er virkelig unik
Fra produsenten jeg ikke hadde hørt om, kommer et virkelig unikum av en DAC. Faktisk den beste jeg har hørt.

An Incredibly musical time and space machine skriver Audiokey Reviews om Tambaqui

The Mola Mola Tambaqui Review — AUDIOKEY REVIEWS
It is a strange thing to encounter, completely, that which you thought was a nearly unobtainable goal or, perhaps, that which seemed an unbalanced equation. How could it be possible, in a digital product, to experience analog musicality, not analog-like, and a transparency associated with the best-o
Tambaqui er designet fra bunnen av hos Mola Mola og ikke basert på noen eksisterende dac chiper, teknologien som brukes er innovativ og unik.
Vedlegg
-
39.2 KB Visninger: 14.582
-
378.6 KB Visninger: 165
-
154.4 KB Visninger: 174
-
69.2 KB Visninger: 192
-
487.7 KB Visninger: 168
-