The Acoustic Sounds Verve/Impulse! Reissue Series 2021

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.166
Antall liker
6.852
Torget vurderinger
4
En av fjorårets store høydare var Acoustic Sounds Verve/Impulse! Reissue Series.
Fantastisk kvalitet til en fornuftig pris. Rett i hvitøyet på Blue Note Tone Poet serien.

Nå har de lansert planene for 2021 og her er det mye godt i vente!

Big Dipper har priset Gil og Ray som kommer om et par uker til 429 små kroner.



 
Sist redigert:

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Innlegg
4.690
Antall liker
5.124
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Mange bra plater her, kjøpt flere og de låter bra - men noen som vet hvorfor omslagene er hakket større enn alle andre? Veldig irriterende da de ikke passer i mofi sleevsene jeg bruker.
 

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Innlegg
10.118
Antall liker
2.648
Mange bra plater her, kjøpt flere og de låter bra - men noen som vet hvorfor omslagene er hakket større enn alle andre? Veldig irriterende da de ikke passer i mofi sleevsene jeg bruker.
Mersalg. Bare å kontakte Acoustic Sounds, så har dem sikkert noe selge deg som gjør at du kommer av med problemet 😉
 

vim01

Gjenganger
Ble medlem
19.06.2003
Innlegg
1.496
Antall liker
4.784
Sted
Gjettum
Torget vurderinger
3
Kjøpte min første av disse i dag og det må jeg si! Billie Holiday, Songs for distinguished lovers. Flott innspilling og lydløs vinyl.
Blir flere kjøp i denne serien!
Men ja, pisse irriterende med det store coveret :)
 

nils valla

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2012
Innlegg
1.172
Antall liker
294
Har købt en hel række fra "Contemporary Rec" fra samme "Acoustic sounds series edition".
Noget af det bedste vinyllyd jeg overhovedet har.
 

nils valla

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2012
Innlegg
1.172
Antall liker
294
Har oplevet rektangulære pladecovers, skal vendes en kvart omgang for at kunne komme i plasticcoveret, hvilke desværre betyder pladecoveret skal tages helt ud af plasticcoveret for at få pladen ud af pladecoveret.
Alternativt kan man bare skubbe pladen ind mellem pladecover og plasticcoveret
 
Sist redigert:
Topp Bunn