Test: AONIC 50 - Shure lagar øyretelefonar

Shure_AONIC_50B.jpg

Shure er ein av dei eldste produsentane av lydutstyr, og vert i hovudsak assosiert med dei mest kjente pickupane og mikrofonane på marknaden. Men no er produktutvalet auka med støydempande øyretelefonar. Korleis greier Shure seg i konkurransen?

Shure, ja – eg har liggande ein mikrofon som eg brukte då eg spelte i band for førti år sidan, og eg har ein av dei klassiske pickupane som er endå eldre. Shure var – og er – rekna for å vere svært skikkelege ting, men har også ord på seg for å ha trauste produkt. Pickupane er vanskelege å få tak i, og passar helst til lettvektsarmar, og det finnest mange alternativ når det gjeld mikrofonar. Likevel, det er skikkelege ting, og eg har sjølv måtte bite i meg fordomar mot eldegamle pickupar; for ved ideelle forhold er dei faktisk svært gode. Shure-lyden er ein eigen signatur som dei fleste umiddelbart vil like.Så det var svært spennande å pakke opp Shure AONIC 50 øyretelefon då dette kom i posten.

Utforming

Det fyrste eg la merke til, var emballasjen som mest av alt likna på ein kakeboks. Eg tok lokket av sylinderen og fann ei veske på innsida i same format. Inne i denne låg eit sett svært forseggjorde øyretelefonar i brun, tiltalande farge....

Les heile testen av Shure AONIC 50 hos Audiophile.no

Shure_AONIC_50-6.jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
90
Link til alle artikler
63
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Platesmaking i september – knallsterk høstmusikk med stor spennvidde

Platesmaking i september – knallsterk høstmusikk med stor spennvidde

• 0
Denne gangen er det et uhyre sterkt knippe musikk som har blitt gjenstand for prøvesmaking. Og også den musikalske spennvidden er stor, og er innom mange sjangere. Gyda Valtysdottir – Epicycle II...
Fortsett
Audiophile.no
DHT-416 – ny 2.1 lydplanke med HEOS fra Denon

DHT-416 – ny 2.1 lydplanke med HEOS fra Denon

• 0
Denon lanserer ny lydplanke. DHS-416 har strømmemotoren HEOS, og leveres med trådløs subwoofer. Denon har en etter hvert rikholdig serie med lydplanker i DHT-serien. Nykommeren DHT-S416 plasserer...
Fortsett
Audiophile.no
NAD C298 – selvklokkede forsterkerteknologi til mainstreamforsterker.

NAD C298 – selvklokkede forsterkerteknologi til mainstreamforsterker.

• 2
NAD lanserer forsterkeren C298. Her har de implementert forsterkermoduler fra Eigentakt med teknologi som tidligere bare var benyttet i topprodukter i Masters-serien. I forrige måned meldte vi om...
Fortsett
Audiophile.no
Time Flies – Apple launch event

Time Flies – Apple launch event

• 3
15 september har en stund vært knyttet til store forventninger fra Apple. Og en av disse forventningene er at iPhone 12 er forsinket. Apple-lanseringen foregikk på Youtube, og har fått det...
Fortsett
Audiophile.no
Arcam ST60 – ny streamer i HDA-serien

Arcam ST60 – ny streamer i HDA-serien

• 0
Arcam har lansert en ny streamer med egenskaper som vil pirre interessen hos en del av oss. Streameren ST60 støtter både MQA og Roon, og har også støtte for de strømmetjenestene som er aktuelle i...
Fortsett
Audiophile.no
Spennende lydnyheter og annet snadder fra Huawei

Spennende lydnyheter og annet snadder fra Huawei

• 0
Denne uken har det vært hektisk for markedsavdelingen til Huawei. En Norgeslansering av en oppsiktsvekkende smarthøyttaler vi har ventet lenge på kom på onsdag, og ble etterfulgt av to nye...
Fortsett
Topp Bunn