Etter kvart som eg har vorte eldre og hifianlegget betre, har eg roa meg ned. Interessa for å prøve ut ymse hifidingsar har roa seg. Anlegget eg har, er greitt nok til mitt bruk, og eg treng ikkje oppdatere meg om nye produkt slik eg gjorde før. Tenkte eg….
Pensjonist
Eg vert ikkje så lett imponert som før. Nye produkt byr sjeldan på kvalitetar som får meg til å hoppe i lyttestolen. Anlegget mitt er greitt nok. Det finns betre anlegg enn mitt, men ein skal då ha økonomi og plass til å leve også. Dessutan har høyrselen min vorte prega av alderen - eg høyrer ikkje noko av det som skjer over 13 kHz. Og så er eg ikkje norsklærar lenger, men pensjonist. Kanskje eg er ute av trening i skrivesamanheng. Eg er ikkje sikker på om eg kan stole på meg lenger. Så det har vorte so som so med skrivinga dei siste åra.
På an igjen
Men av og til skjer det ting. Som no. Eg håpar at de fekk lese om mi siste oppgradering av anlegget, då eg gjekk frå eit 140 kg tungt forsterkaroppsett på godt og vel 500 Watt til ein ørliten boks på 9 kg og 400/1000 w, saman med enkle, snusfornuftige kinesiskproduserte signalkjelder utan vrenging. Forsterkaren heitte Vera 400/1000 og greidde meisterstykket å drive mine ganske avsindige høgtalarar med kontroll og eleganse. Norsk produksjon og design. Måledata utan vrenging i praksis. Det er noko heilt spesielt å høyre Radialstrahlerane på skikkeleg høgt volum, noko som fekk håret på armane (og hovudet?) til å reise seg då eg fekk prøve dette. Så det var eit naturleg trekk å skifte. Eg fekk også prøve med to brukopla forsterkarar, så vel som forsterkarane i biampingsoppsett, men det hadde lite føre seg. Eg kjøpte berre ein, og har forsåvidt vore lukkeleg og tilfredsstilt med denne. Til no. For innimellom jobb og utvikling av andre produkt har dei greidd å utvikle monotrinn som kan levere 2500 Watt i 4 Ohm, som MBL 101 har som impedans.
Hadde eg lyst å prøve dei? Åja!...
Les heile testen av Vera Audio M1600 i Audiophile.no