Tandberg 3 - kanals surroundforsterker!!!

OhYeah

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.07.2004
Innlegg
487
Antall liker
399
Sted
Vennesla
Torget vurderinger
17
På oppfordring fra andre Hifisentralmedlemmer (Vintageavdelingen) kommer noen bilder av noe så sjeldent som en 3 kanals surroundforsterker - nemlig en TPA 4137! Legger bildene på Hifi generelt da dette egentlig ikke er en ordentlig vintage-sak. Noen som har sett en slik tidligere? Jeg har selv ikke mye info om denne, men er kjempeinteressert i event. supplerende opplysninger fra andre medlemmer :) Noen ide om prisnivå på en slik sak?

Ta gjerne kontakt på: nils-vor@online.no

OhYeah
 

Rune.U

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.10.2006
Innlegg
1.054
Antall liker
15
He-he.Tror det skal bli vanskelig å skaffe brukt.Jeg vet om ett sett,og muligens ett til..De var nok ment å bli satt i ordinær produksjon,men vi vet jo hva som dessverre skjedde med Tandberg.De ble i alle fall aldri solgt på butikknivå,og de to-tre-fire (hvem vet?) settene som finnes tror jeg neppe har lyst til å røpe sitt oppholdssted.
Mvh Rune ;) :)
 

oyvharal

Medlem
Ble medlem
22.04.2005
Innlegg
46
Antall liker
19
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Aiiii dette var en skikkelig godbit! Det er første gang jeg ser en slik Tandberg forsterker, en meget sjelden sak. Regner med at den er verd sin vekt i gull ;D

Et godt råd: Ta godt vare på den. Du er en av meget få som er i besittelse av denne type Tandberg forsterker.
 
Topp Bunn