Synspunkter/ideer!

S

stikken

Gjest
Hallo!

Skal til med nytt anlegg til høsten, og trenger inspill i problemstillingen rundt høytalere !

Har merket ut B&W 604 Mk3, QLN 604 MkII og foreløpig til slutt Dalis Consept 10.
Er det noen som har en (eller helst to) ::) av disse og kan gi en detaljert tilbakemelding?

Saumfarer selfølgelig nettet etter bedre brukte!

Disse skal drives av Vincent SP-331 eller ?,inspill tas i mot med takk.
Det må ikke være mangel på strøm! 8)

Er glad i alt fra klassisk til Pegans Mind .....!

Ideer om utstyr i "husprisklassen" er ikke interessant da de foregående nevnte komponenter avspeiler prisklassen jeg oppererer i! ;D

Ja da, jeg skal ut på lyttetur, men siden Arendal er litt i vakumsonen vil inspill være nyttig i oppsett av kart til høstjakt!
Vh
S
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Patos basic 410. WOW for en høyttaler til prisen.
:)
 
P

propaganda

Gjest
enig. syns 604 er kjedelige... og concept 10 er definitivt laangt overpriset.
evt psb image også, på linje med basic. litt mindre bass, mer detaljer og noe åpnere oppover
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.691
Antall liker
7.929
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Om høgtalarproblematikk er det viktigaste, ville eg sjekka ut
Tannoy Eyris DC 3 (trur denne er på tilbod no), eller kanskje andre Tannoyhøgtalarar, som eignar seg meir til "Klassisk" enn til "Pegans Mind". Dei er veldig musikalsk allsidige. ProAc og Epos er også spennande ting som fortener ein sjanse. Audio Pro, med eit par subwooferar (ikkje nødvendigvis same fabrikat) vil også ha stor appell til mange.
Personleg likar eg aller best elektrostatar, og kanskje den billegaste Martin Logan er oppnåeleg? trur han er eit godt stykke under 20 000 no for tida.

Når det gjeld høgtalarane du nemner, er det fine ting. B&W er mange anten for eller imot (PSB har eg for lite erfaring med til å meine mykje om), men gå etter eigen smak, og prøv gjerne ting på heimlån aller fyrst.
Tykkjer Concept 8 er mykje for pengane - har ikkje prøvd 10 heime. Dei likar ein del effekt, men er eigentleg lite kresne på forsterkariet. Har du retteleg stort rom (30 - 40 m2) ville eg nok tilrå 10 eller ein annan stor høgtalar, men om du held deg til normalt stort lytterom (kva no dette skulle bety? Kanskje 20 m2 eller deromkring?) burde 8 vere bra nok, og ein kunne satse på litt røffare elektronikk. Om du verkeleg har brei musikksmak og famnar alt frå klassisk-jazz og rock/pop, er det viktig med god elektronikk.
Eit siste tips: kva med ein rimeleg Magnepan? Har du aldri høyrt dei, er det verd ein lytt....sjekk www.audiosolution.no, eller evt. andre forhandlarar.
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Dæsken s.k.l jeg liker avkoblinga de på vinylsaken!
Hva kom først, egget eller høna? Nix! God lyd! Hehe :)
Dritfet!!!
 
Topp Bunn