Høyttalere SYNERGISTIC RESEARCH XOT

svartkeiko

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
1.113
Antall liker
446
Sted
9395 KALDFARNES
Torget vurderinger
12
Hei!
Fikk noen duppedingser i posten i dag.Jeg kunne nesten ikke ha funnet på å kjøpe disse,men siden jeg fikk de måtte jo disse prøves.
De heter XOT-Crossover Transducer.
Jeg har bi-w på mine Dali Helicon så jeg trengte 2.sett av disse duppedingsene.Altså 4 i antall.De kobles lett på høyttalerterminalene for de har
kabler med bananstikk.
Jeg setter på stereoen med en smule skepsis.Men fra første stund blir det helt klart at noe skjedde her i stua.
Holografi ble en aning større og detaljer økte markant.Spesielt på trommer og gitar blei det en markant øking av detaljer.
Jeg får nesten håpe at disse duppedingser holder en stund for jeg likte dette godt.
Mer stoff om disse på Synergistic Research sin hjemmeside.
Jeg mener jeg har vært borti noe av det samme som disse XOT så noe helt nytt er nok ikke dette.
Men disse fungerte på mine Helicon.Er det noen der ute som har prøvd disse eller noe lignende?
Mvh Kenneth
 

Tand

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.12.2002
Innlegg
1.229
Antall liker
1.370
Hei

Samme erfaring her, sortere bakgrunn, mer detaljer og større lydbilde. Har du sjekket om lyden endret seg fra 1 til 2 sett?
 

svartkeiko

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
1.113
Antall liker
446
Sted
9395 KALDFARNES
Torget vurderinger
12
Hei

Samme erfaring her, sortere bakgrunn, mer detaljer og større lydbilde. Har du sjekket om lyden endret seg fra 1 til 2 sett?
Hei!
Nei det har jeg ikke men det må jeg prøve.
Man vet jo aldri.
Dette var en fin oppgradering på mine høyttalere og de blir værende i mitt stereo-oppsett.
Mvh Kenneth
 

Olmais

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.11.2013
Innlegg
166
Antall liker
76
Sted
Tromsø
Torget vurderinger
8
Hei

Samme erfaring her, sortere bakgrunn, mer detaljer og større lydbilde. Har du sjekket om lyden endret seg fra 1 til 2 sett?
Hei!
Nei det har jeg ikke men det må jeg prøve.
Man vet jo aldri.
Dette var en fin oppgradering på mine høyttalere og de blir værende i mitt stereo-oppsett.
Mvh Kenneth
Hei!
Var meget skeptisk til dette produktet, men fant ut akkurat det samme. Mer detaljer og større lydbilde.
Funnet ut noe vedrørende 1 til 2 sett?
 

geirsan

Medlem
Ble medlem
01.01.2013
Innlegg
13
Antall liker
1
Sted
Bergen
Veldig bra produkter de har. Samme opplevelse. Kjøpt mye av de, og forbedringer hele veien. Siste jeg kjøpte var Tranqilety Base. En plate du har under forsterker cd spiller etc. Mitt største forbedring hittil.
 

svartkeiko

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
1.113
Antall liker
446
Sted
9395 KALDFARNES
Torget vurderinger
12
Veldig bra produkter de har. Samme opplevelse. Kjøpt mye av de, og forbedringer hele veien. Siste jeg kjøpte var Tranqilety Base. En plate du har under forsterker cd spiller etc. Mitt største forbedring hittil.
Ja den har jeg også lyst til å prøve i mitt oppsett.
Mvh Kenneth
 
Topp Bunn