M
mfufu
Gjest
Ok, jeg har store fordommer mot en vis komponent i oppsettet mitt.... Når jeg kjører vinyl, hvilket jeg gjør ofte, så hører jeg brum... Jeg misstenker at det egentlig ikke har noe med utstyret og gjøre, eller rettere sagt jeg tror og håper det... for jeg håper det er kablene... Jeg kjøpte ett par brukte nordost kabler for noen måneder siden for og bruke mellom pre og effekt, jeg er i utgangspunktet fornøyd med de, men ikke når jeg spiller vinyl.
Har ett par små pappesker som støtter kablene opp fra ett par av strømledningene som er der men ikke alle, det får jeg ikke til rett og slett (jeg ikke trylle de opp, og kablene MÅ ligge over minst ett par strømkabler). Tror dere det samme som jeg, at dette er kabel problematikk?
Kan det være så enkelt at jeg må skaffe meg kabler som har skjerming?? for det har jo ikke de fordømte norost kablene som folk skryter så uhemmet av...
Har ett par små pappesker som støtter kablene opp fra ett par av strømledningene som er der men ikke alle, det får jeg ikke til rett og slett (jeg ikke trylle de opp, og kablene MÅ ligge over minst ett par strømkabler). Tror dere det samme som jeg, at dette er kabel problematikk?
Kan det være så enkelt at jeg må skaffe meg kabler som har skjerming?? for det har jo ikke de fordømte norost kablene som folk skryter så uhemmet av...