Support fra TW Acustics

GeirTj

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.03.2003
Innlegg
197
Antall liker
25
Torget vurderinger
6
Vil melde om utrolig rask og problemfri support fra TW Acustics. Fikk min Raven One for et par uker siden men opplevde å få motor-styringen i motoren ødelagt.

Mail med kopi vedrørende dette gikk til leverandør Artsound i Danmark med kopi til TW Acustic ved Thomas Woschnick i Tyskland. Etter noen raske mail vedrørende problemsøking/diagnosering så mottok jeg en ny motor i posten etter 3 dager!

Har aldri opplevd så rask og kontant problemløsning fra noen produsent tidligere. Nå koser jeg meg med deilig lyd fra min Raven One.

http://www.tw-acustic.de/engl/index2.html
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.403
Antall liker
1.137
Torget vurderinger
4
Alltid morsomt når ting løser seg så enkelt og smertefritt. Et tegn på at de tar kundene seriøst.
 

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Innlegg
2.432
Antall liker
496
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Du er i trygge hender hos TW/Artsound :)

Puma
 

Gammeln

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2007
Innlegg
742
Antall liker
43
Burde ikke TW Acustic hatt en vennetråd?
 

GeirTj

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.03.2003
Innlegg
197
Antall liker
25
Torget vurderinger
6
Joda, en vennetråd ville vært flott.
Jeg føler ihvertfall at spilleren fortjener venner :)


Kanskje du starter en?

Geir
 

pierre

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.08.2009
Innlegg
109
Antall liker
67
Jeg har også lige oplevet en fantastisk service fra ArtSound og TW-Acustic.

Jeg fik i sidste uge en Raven .5, men der var et lille problem med motor/powersupply som larmede lidt.

Det nemmeste ville være at TW bare sendte en ny motor/ps som vi så kunne eftermontere. Men Thomas fra TW ville hellere have sendt værket til ham, så han kunne finde ud af hvad problemet er. Som et plaster på såret, så vil han montere en Raven One powersupply istedet for. En stor opgrade for det lille værk ;D

Det er sku service ;)
 

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Har også bare godord å si om servicen fra TW og ArtSound. Både produsent og forhandler meget raske med tilbakemeldinger og gjør det de kan for å løse eventuelle problemer raskt og smertefritt for kunde. Ikke noe minus at TW spillerne i tillegg låter riktig så godt ;D
 
Topp Bunn