Hehehe.. Ja, slik går man i fella når man ikke er oppegående

Migrene er noe dritt.!!!
Men over til topic her, leter litt etter samme selv, en billig løsning som funker like godt som dyre løsninger..
Navnet spiller jo mindre rolle, bare apparatkontakta og nettstikket har god ledningsevne og sitter godt i vegg og komponent i tillegg til at kablene sitter godt fastlåst..
Billigste og beste varianten jeg personlig har hatt, er
Supra @ Eltek der Supra (SU3950) apparatkontakta koster 127,- pr stk og Supra (SU3960) nettstikk koster 253,- pr stk..
Det bør være mulig å få tak i like god eller bedre kvalitet enn Supra til lavere pris enn 380,- for ett sett.?
Jeg har forøvrig en del forskjellige strømkabler jeg har fått på jobben som jeg har tenkt å prøve ut, jeg har også noen meter med Supra LoRad nettkabel på 2.5mm² som jeg har veldig god erfaring med fra før, som jeg skal teste mot de andre..
Så noen hadde skrevet noe om skjermet kabel her, om du ikke har veldig god jord, så anbefaler jeg ikke skjerm tilkoblet jord kontakten..
Skjerm og jord kan gi mer støy i mange tilfeller, her hos meg funker det aller best uten skjerm eller jord, men jeg har ikke egen kurs til anlegget..
For de som vurderer skjerm eller jord, test alle tre mulighetene og lytt deg frem til hva som låter best hos deg.!