Stort og smått: MONTANA Loudspeakers

Kommentarer

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.181
Antall liker
2.646
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
Åssen er det med bygge sett serien til PBN ? Har du retting heter til å selge disse og evt ?
 

erk

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2015
Innlegg
2.040
Antall liker
3.944
Sted
Tårnåsen
<slettet min kommentar, kanskje den var ufortjent gretten, beklager>
 
Sist redigert:
  • Liker
Reaksjoner: JMM

montana3

Medlem
Ble medlem
14.01.2014
Innlegg
5
Antall liker
4
Skjønner ikke helt poenget med en sånn gretten kommentar... Har hatt et tre sett med Montana høyttalere. Jeg følte de var verdt prisen sin. Det er ikke noe fiksfakserier de leverer. Kanskje dansken ble lei av mas og hadde lyst til å slappe av litt. Noen handler er ikke verdt gnålet tenkte han sikkert... god helg til de som nyter musikk levert på et beist av en Montana høyttaler.
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.472
Antall liker
7.993
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
For min del vi jeg si at egne erfaringer med kundeservice, positive og negative, er noe av det mer verdifulle som er og settes stor pris på.
 
  • Liker
Reaksjoner: 2xJ

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.357
Antall liker
35.090
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Ja jeg bare registrerer når du ble medlem (oi, faktisk i dag 14.10.2022, og så plutselig endret det seg til 2014, og as we speak 5 innlegg totalt) så jeg lar det være.
Han har første innlegg i 2015, så at han ble medlem først i dag høres rart ut.
 

High_End

Bransjeaktør
Ble medlem
11.11.2002
Innlegg
140
Antall liker
67
Åssen er det med bygge sett serien til PBN ? Har du retting heter til å selge disse og evt ?
Primært er byggesettene rettet mot det amerikanske markedet, men HighEnd solgte et par til en kunde for noen år siden. De kan leveres som byggesett eller ferdig montert fra fabrikken og er en rimeligere inngang til PBN AUDIOs velkjente byggekvalitet enn de «offisielle» høyttalermodellene.

Her er et par MONTANA XvoX som ble ferdigstilt på fabrikken i oktober.

Ved interesse kan e-post sendes kontakt@highend.no, så kan vi se hva vi kan få til!

HighEnd / 45164568 / kontakt@highend.no
 

Vedlegg

High_End

Bransjeaktør
Ble medlem
11.11.2002
Innlegg
140
Antall liker
67
<slettet min kommentar, kanskje den var ufortjent gretten, beklager>
Sikkert like greit at undertegnede gikk glipp av kommentaren, da!😅

Hensikten med innlegget var bare å illustrere at MONTANA leverer et vidt spekter av høyttalere, både størrelses- og prismessig.

Det er selvsagt lov å kritisere, uansett.
 
  • Liker
Reaksjoner: erk

High_End

Bransjeaktør
Ble medlem
11.11.2002
Innlegg
140
Antall liker
67
Skjønner ikke helt poenget med en sånn gretten kommentar... Har hatt et tre sett med Montana høyttalere. Jeg følte de var verdt prisen sin. Det er ikke noe fiksfakserier de leverer. Kanskje dansken ble lei av mas og hadde lyst til å slappe av litt. Noen handler er ikke verdt gnålet tenkte han sikkert... god helg til de som nyter musikk levert på et beist av en Montana høyttaler.
Takk for hyggelig feedback!👍

CEO Peter B. Noerbaek er en svært travelt opptatt og hardtarbeidende mann som i første rekke bruker tiden på research & development, samt produksjon. Kundekontakt overlates for det meste til PBN AUDIOs distribusjons-/forhandlernett world wide.
Det er nok generelt sett ikke bare PBN AUDIO, men også forbrukerne best tjent med, altså en slik arbeidsfordeling.
 

Informasjon om bruker

High_End
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
67
Link til alle artikler
57
High_End sine annonser
Bransjenyheter
MONTANA M1!5

MONTANA M1!5

  • 23
Den nest minste høyttaleren i den nyeste høyttalerserien fra MONTANA Loudspeakers heter MONTANA M1!5 og holder en komponentstandard og byggekvalitet som slett ikke gjør skam på The M Series...
Fortsett
Bransjenyheter
Vintage & Vinyl

Vintage & Vinyl

  • 6
PBN Audio har tatt konsekvensen av den renessansen klassiske lydprodukter og platespillere har fått senere år, og tilbyr flere platespillere og hornhøyttalere som tilfredsstiller etterspørselen...
Fortsett
Bransjenyheter
Brød til folket: The MONTANA Personic Series

Brød til folket: The MONTANA Personic Series

  • 0
PBN Audio er nok mest kjent for sine kompromissløse, gigantiske konstruksjoner, men har også innstegsmodeller som byr på akkurat de samme innovative ideer og byggekvalitet og tilnærminger til...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet: MONTANA MRX

Nyhet: MONTANA MRX

  • 0
Den nye MONTANA MRX har et teknisk modifisert 18’’ JBL 2268H basselement i bunnen, som drives av en kraftig innebygget forsterker. Hornet er en modifisert JBL 2453 SL/H. MONTANA MRX har fokus på...
Fortsett
Bransjenyheter
MONTANA M2!5 S: Litt teknisk

MONTANA M2!5 S: Litt teknisk

  • 0
Siste tilskudd til høyttalerne i MONTANA M Series, er «S-versjonen» av MONTANA M2!5, som er en unik miks av den nyeste teknologien, oppgraderte vintage høyttaler-elementer og den ingeniørkunsten...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET: OLYMPIA EB-SA3 V2 Monoblocks

NYHET: OLYMPIA EB-SA3 V2 Monoblocks

  • 0
Flaggskipforsterkeren OLYMPIA EB-SA3 kan nå fås som monoblokker med en ny tvist, nemlig med innebygde ICE-moduler for å drive ekstra subwoofers. Et par EB-SA3 V2 vil da ikke bare ha den analoge...
Fortsett
Topp Bunn