Stiftinspeksjon med billig mikroskop

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    261
    Torget vurderinger
    1
    Kjøpte eit USB-mikroskop til kr 160 på eBay, for å sjå om det kunne vera til nytte for inspeksjon av pickupstiftar. Her er nokre bilete, tekne med gratisprogrammet "Cheese" (som fungerer for Linux):
    Ortofon OM D25 M (25 um, for gamle monoplater):
    Ortofon OM D25 M.jpg

    Tonar 0194-1 mil (25 um, for gamle monoplater); her ser ein tydeleg at det er berre spissen som er diamant:
    Tonar 0194-1 mil.jpg

    Stanton 500 (kjøpt på eBay):
    Stanton 500 1.jpg

    Audio Technica AT-VMN95E (ikkje heilt i fokus):
    Audio Technica AT-VMN95E.jpg

    Ortofon Cadenza Black (det var vanskeleg å få gode bilete av denne):
    Ortofon Cadenza Black a.jpg

    Ortofon Cadenza Black b.jpg

    Audio Technica AT7V OCC (stod på ein spelar eg kjøpte bruka; denne let betre enn han ser ut):
    Audio Technica AT7V OCC.jpg

    Ein stift som har sett sine beste dagar (var med eit bruktkjøp). Den som identifiserer denne skal få ein fin premie: gratis fottur til Galdhøpiggen:
    Ortofon MC 15 Super II c.jpg

    Det kan vera vanskeleg å få gode bilete med slike billigmikroskop, men til ein pris på kr 160 kan ein vel ikkje venta så mykje meir. Desse bileta vart tekne med mikroskopet i eit stativ, men pickupane var haldne i handa.
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    261
    Torget vurderinger
    1
    det var da fine bilder. hvilket mikroskop og hvilken forstørring er det brukt?
    Det står ikkje namn på det. Eg kjøpte det billigaste eg fann på eBay. Om du søkjer etter "USB 1000X 8LED 2MP Digitalmikroskop Microskope Lupe Fach PC HD Kamera+Lift Stand" finn du eit som ser heilt likt ut, men med mykje betre stativ enn på mitt. Det er til og med billigare. Men ta ikkje dei oppgjevne spesifikasjonane alt for seriøst. Det kan sjå ut som dei handsamar sanninga på ein lettsindig måte.
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    261
    Torget vurderinger
    1
    No fann eg att mikroskopet eg kjøpte. Søk etter "Mini 1000X USB Digital 8*LED Mikroskop Lupe Fach Endoskop HD Microscope Kamera R". Det har forresten gått ned i pris. Men eg vil ikkje anbefala dette; stativet er ikkje brukbart.
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.183
    Antall liker
    2.648
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    No fann eg att mikroskopet eg kjøpte. Søk etter "Mini 1000X USB Digital 8*LED Mikroskop Lupe Fach Endoskop HD Microscope Kamera R". Det har forresten gått ned i pris. Men eg vil ikkje anbefala dette; stativet er ikkje brukbart.
    inntressant produkt , Hva slag lys setting bruker du ?
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    261
    Torget vurderinger
    1
    No fann eg att mikroskopet eg kjøpte. Søk etter "Mini 1000X USB Digital 8*LED Mikroskop Lupe Fach Endoskop HD Microscope Kamera R". Det har forresten gått ned i pris. Men eg vil ikkje anbefala dette; stativet er ikkje brukbart.
    inntressant produkt , Hva slag lys setting bruker du ?
    Det er innebygd ljos, i form av ein ring med ljosdiodar. Så det er berre å plugga det inn i ein USB port. Det er forresten USB 3.0-port på det eg kjøpte, men dei fleste nye PC-ar har vel USB 3.0-portar. Stativet på dette biletet er laga av plastikk, og er så elendig at mikroskopet har lett for å ramla ut når ein vrir på zoom. Det var med programvare, men eg fekk virusvarsel då eg freista å installera det på ei WIndows-masin. Det treng ikkje å vera virus for det; det er vanleg at drivarar vert oppfatta som virus. Men eg nyttar Linux og der treng ein ikkje å installera drivarar.
    Mikroskop.jpg
     

    Motorhome

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.06.2018
    Innlegg
    1.623
    Antall liker
    1.487
    Sted
    Sunndalsøra
    Innspeksjon av selve platerillen er sikkert også fint på dette microskopet, som før og etter rengjøring:)
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    261
    Torget vurderinger
    1
    Innspeksjon av selve platerillen er sikkert også fint på dette microskopet, som før og etter rengjøring:)
    Tja, her er eit bilete av ei gamal plate med støv på (Mozart, symfoni nr 41). Oppløysinga er ikkje god nok til å sjå om rillene er skadd.
    Mozart symfoni nr 41.jpg
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.417
    Antall liker
    17.114
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Utseendemessig helt likt det jeg har, men mitt er oppgitt til kun 230x forstørrelse. Allikevel fullt brukbart til å ta bilder av plateriller og stifter:

    1709131858_0.jpg


    1804021342_0.jpg
     

    Svullo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2017
    Innlegg
    3.462
    Antall liker
    2.426
    Sted
    vest
    Åssen ser en slit nål ut ifårhold til enn ny å hvor er slittasjen ?
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.417
    Antall liker
    17.114
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Hvilke kamera har du brukt her?
    Jeg kjøpte noe plastikk som ligner det som Bolinder viser bilder av og det funket dårlig for meg.
    Det står Plexgear på det, og jeg kjøpte det på Kjell & co for noen år siden. Plexgear er nok kun et merkenavn som Kjell & co bruker.

    Det er temmelig likt det her:

    61WC3bA2vKL._SY355_.jpg


    Mao - ganske likt det Bolinder har.
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.990
    Antall liker
    20.054
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Mht. det sidste billede.....
    Er ikke interessert i gåturen, så vil ikke forøge på ID, men ser mere ud som fastbrændt skidt på nålen.
    Prøv og få den nål ultralydsrenset, så skal du se, at det sidder den fineste diamanten inden under :)
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    261
    Torget vurderinger
    1
    Mht. det sidste billede.....
    Er ikke interessert i gåturen, så vil ikke forøge på ID, men ser mere ud som fastbrændt skidt på nålen.
    Prøv og få den nål ultralydsrenset, så skal du se, at det sidder den fineste diamanten inden under :)
    Ja, du har nok rett i det. Det er nok avleiring av gamal vinyl som har festa seg. Skal prokurera ein ultralydrensar og sjå kva som er i "pakken". Det vert om lag som ei arkeologisk utgraving dette.
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    261
    Torget vurderinger
    1
    Utseendemessig helt likt det jeg har, men mitt er oppgitt til kun 230x forstørrelse. Allikevel fullt brukbart til å ta bilder av plateriller og stifter:

    Vis vedlegget 567001

    Vis vedlegget 567002
    Desse bileta er betre enn mine, spesielt det av rillene. Mikroskopet ditt kan kanskje brukast til reparasjon? https://www.youtube.com/watch?v=FYZHkDhad54
    Det kunne vore interessant med eit profesjonelt mikroskop: https://kottke.org/14/11/microscopic-photo-of-vinyl-record-grooves
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.417
    Antall liker
    17.114
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ^ I software kan jeg gå inn og endre oppløsningen. Vet ikke om du har mulighet til det?
     

    ynot

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2006
    Innlegg
    2.396
    Antall liker
    1.522
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Hvilke kamera har du brukt her?
    Jeg kjøpte noe plastikk som ligner det som Bolinder viser bilder av og det funket dårlig for meg.
    Det står Plexgear på det, og jeg kjøpte det på Kjell & co for noen år siden. Plexgear er nok kun et merkenavn som Kjell & co bruker.

    Det er temmelig likt det her:

    Vis vedlegget 567003

    Mao - ganske likt det Bolinder har.
    Utseende er klin likt det jeg har så det er det nok jeg som er ubrukelig :)
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.417
    Antall liker
    17.114
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Utseende er klin likt det jeg har så det er det nok jeg som er ubrukelig :)
    Om man googler USB Microscope, så får man en "haug" av treff på slike (som ser helt like ut) - under ulike merkenavn, til ulike priser og med ulike spesifikasjoner (oppløsning/forstørrelse).
    Et typisk no-brand Kina-produkt, som sikkert leveres i litt ulike kvaliteter mht bl.a optikk.
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    261
    Torget vurderinger
    1
    Utseende er klin likt det jeg har så det er det nok jeg som er ubrukelig :)
    Om man googler USB Microscope, så får man en "haug" av treff på slike (som ser helt like ut) - under ulike merkenavn, til ulike priser og med ulike spesifikasjoner (oppløsning/forstørrelse).
    Et typisk no-brand Kina-produkt, som sikkert leveres i litt ulike kvaliteter mht bl.a optikk.
    Det stemmer med observasjonane mine òg. Maks oppløysing er 640x480 på det eg kjøpte. Så det er nok grunnen til at ptb får mykje betre bilete enn meg.
    I fylgje [1] er den vanlegaste oppløysinga på slike namnlause mikroskop nettopp 640x480. Men til kr. 160 kan ein vel ikkje rekna å få eit profesjonelt mikroskop.

    Referanse
    [1] USB Microscope Camera Reviews & Buyer's Guide
     

    Laban MK3

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.497
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Utseendemessig helt likt det jeg har, men mitt er oppgitt til kun 230x forstørrelse. Allikevel fullt brukbart til å ta bilder av plateriller og stifter:

    Vis vedlegget 567001

    Vis vedlegget 567002
    Desse bileta er betre enn mine, spesielt det av rillene. Mikroskopet ditt kan kanskje brukast til reparasjon? https://www.youtube.com/watch?v=FYZHkDhad54
    Det kunne vore interessant med eit profesjonelt mikroskop: https://kottke.org/14/11/microscopic-photo-of-vinyl-record-grooves
    Det proff mikroskopet du linker til er et elektronmikroskop vil jeg tro , vil kun virke hvis du damper på et ledene materiale på objektet .

    Mvh
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    261
    Torget vurderinger
    1
    Ja, og så har det truleg ein astronomisk pris.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.909
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Apropos rimelige mikroskop. Hvis man beveger seg litt opp i pris, hva kan man få da?
     

    Bolinder

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Innlegg
    608
    Antall liker
    261
    Torget vurderinger
    1
    Apropos rimelige mikroskop. Hvis man beveger seg litt opp i pris, hva kan man få da?
    Kvaliteten på linsene aukar, oppløysinga blir betre og det er muleg å få betre optisk forstørring (ikkje det same som digital forstørring). For å dra nytte av eit godt mikroskop lyt ein ha eit stødig stativ. Men prisen går fort oppover, ser det ut til. Ei løysing er å kjøpa eit bruka mikroskop og utstyra det med eit separat mikroskopkamera. Men då lyte ein passa på at kamera kan monterast på mikroskopet. Det er nokre mikroskopkamera som nyttar HDMI, i staden for USB. men eg veit ikkje om dette fungerer med dei ulike gratisprogramma.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn