Stereo+ utgave 1 - 2020 er her folkens!

Stereo+Tom

Utgiver Stereo+
Ble medlem
15.08.2015
Innlegg
154
Antall liker
803
Sted
Oslo
Endelig er årets første utgave av Stereo+ publisert.
Magasinet kan som vanlig leses gratis her:
https://joom.ag/chBe

Stereopluss forside 2020-01.jpg


Riktig god lesing folkens :) Og ikke minst riktig god helg!
 
Sist redigert:
M

MusicBear

Gjest
Takk skal dere ha Stereo+

Her er masse fornøyelig lesning - gratis å lese er det også - TAKK!
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
En annen måte å si det på er ‘Sparegrisen måtte ikle seg en heldekkende kamuflasjeutrustning’ :D
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.506
Antall liker
14.206
Sted
Langesund
Flott omtale av EspenL sitt tunge system.:)
For et anlegg! Men... VISA-kortet mitt løp og gjemte seg he he
Har vel også et visa-kort som ligget trygt nede i lommeboken i så henseende, men synes det er moro att folk drar det så langt. Sånn jeg kjenner Espen har han romslig økonomi og en brennende entusiasme for god lyde og flotte komponenter. Når fokuset er så til de grader vendt mot denne hobbyen, er det en god investering for livsnytelse.
 

Stereo+Tom

Utgiver Stereo+
Ble medlem
15.08.2015
Innlegg
154
Antall liker
803
Sted
Oslo
Flott omtale av EspenL sitt tunge system.:)
For et anlegg! Men... VISA-kortet mitt løp og gjemte seg he he
Har vel også et visa-kort som ligget trygt nede i lommeboken i så henseende, men synes det er moro att folk drar det så langt. Sånn jeg kjenner Espen har han romslig økonomi og en brennende entusiasme for god lyde og flotte komponenter. Når fokuset er så til de grader vendt mot denne hobbyen, er det en god investering for livsnytelse.
Det verste jeg vet er å si "dyrt" om ting. For noen er det utenfor rekkevidde, for andre som prioriterer det er det mulig å få til. Kommentaren min må leses med et godt glimt i øyet. Anlegget til Espen er helt fantastisk og det er jo bare en vidundelig historie med nye venner som reiser langveis fra på lyttebesøk. Gotta love it!
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.970
Antall liker
10.453
Sted
Skien
Flott omtale av EspenL sitt tunge system.:)
For et anlegg! Men... VISA-kortet mitt løp og gjemte seg he he
Har vel også et visa-kort som ligget trygt nede i lommeboken i så henseende, men synes det er moro att folk drar det så langt. Sånn jeg kjenner Espen har han romslig økonomi og en brennende entusiasme for god lyde og flotte komponenter. Når fokuset er så til de grader vendt mot denne hobbyen, er det en god investering for livsnytelse.
Gode og riktige ord fra The Shy!
Livsnytelse på hobbyen man elsker er viktig i det kortet livet vi lever .

Takk for hyggelige ord The Shy :)


Mvh: Espen L
 

Mr.D

Hi-Fi interessert
Ble medlem
07.11.2009
Innlegg
52
Antall liker
24
Gratulerer med kjempefin artikkel Espen.
Nå er du blitt hifi kjendis.:)
 
M

MusicBear

Gjest
Vet ikke hvor mange båter i samme prisklasse som anlegget til Espen L jeg ser liggende og skvulpe i sjøen, de gangene jeg kjører E-18 inn til Oslo, tror pinadø de ligger der store deler av årets 365 dager. Hadde vært kjempetrist, hadde jeg vært en av disse skipperne som bare i avgift for å ha de liggende, pluss årlig service + drivstoff. Trolig snakker mer penger ut av vinduet enn byttesyken av DAC’er og sånt i et gjennomsnittlig hi-fi år.

Espen L er heldig som er bemidlet til dette men enda mer fornuftig som tør gjøre det, for jaggu går det unna det relativt korte livet vi har på denne kloden. Enda verre med de som samler gevinsten av hardt arbeid, i banken, der belønningen ligger enda mer utilgjengelig enn båtene bundet fast i brygga.
 
Sist redigert av en moderator:

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Innlegg
25.765
Antall liker
50.384
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
78
Vet ikke hvor mange båter i samme prisklasse som anlegget til Espen L jeg ser liggende og skvulpe i sjøen, de gangene jeg kjører E-18 inn til Oslo, tror pinadø de ligger der store deler av årets 365 dager. Hadde vært kjempetrist, hadde jeg vært en av disse skipperne som bare i avgift for å ha de liggende, pluss årlig service + drivstoff. Trolig snakker mer penger ut av vinduet enn byttesyken av DAC’er og sånt i et gjennomsnittlig hi-fi år.

Espen L er heldig som er bemidlet til dette men enda mer fornuftig som tør gjøre det, for jaggu går det unna det relativt korte livet vi har på denne kloden. Enda verre med de som samler gevinsten av hardt arbeid, i banken, der belønningen ligger enda mer utilgjengelig enn båtene bundet fast i brygga.
Det koster for min 45 foter 15000kr bare og ha den liggende,vi er flinke til å bruke den når været tilltater det men det er mange som ligger i havnen som ikke er mye ute ja:(.

O
 
M

MusicBear

Gjest
Det koster for min 45 foter 15000kr bare og ha den liggende,vi er flinke til å bruke den når været tilltater det men det er mange som ligger i havnen som ikke er mye ute ja:(.

O
Arbeidskollega av meg, han hadde en tett opp under 50-fot, ti tommeltotter og null kunnskap om de to Volvo motorene som satt under dørken, og "sentral Oslo beliggenhet." Skal ikke si hva det kostet i året, men han solgte alt sammen den dagen kona hans regnet ut hva de ca. to månedene koster - i gjennomsnitt per uke!

Hehe, men dette er greit - og det er det da vitterlig - og all mulig respekt for at folk bruker pengene fremfor å kun spare på de!
...Samtidig som man blir sett på som sær eller halv-raring om stereoanlegget koster noen få hundre tusen...
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.875
Antall liker
8.159
Torget vurderinger
1
Som vanlig en del spennende å lese. Det eneste jeg synes er trist, er at mye av fokus rettes mot prisklasser de fleste anser som helt uaktuelle. Det må være mer utstyr under 20k og 10k det skrives om, noe som nok vil appellere til flere.
 
Topp Bunn