Stereo+ nr 7 med norsk verdensnyhet!

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.402
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Hyggelig at flere enn meg liker lyden av Magnepan LRS
Er enig i det meste av testen, men at de må ha så mye krefter fra forsterker er jeg ikke helt enig i, men vi er forskjellige. Artig test åkkesom og takk til @R.E.S. 👍
 

Noldowarrior

Medlem
Ble medlem
16.12.2009
Innlegg
9
Antall liker
0
Setter stor pris på StereoPluss; har begynt å laste ned PDF da det funker bedre / raskere å bla gjennom. Fungerer faktisk nokså bra på ReMarkable 2 tablet i svart hvitt også.. gull å ha med seg på fly og i offline soner.
 

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2020
Innlegg
2.620
Antall liker
2.742
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Enig. Synes Joomag fungerer veldig dårlig. Liker ikke at det er kun ett cookie-valg: “allow all”.og så er navigeringen veldig klønete.
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.221
Antall liker
9.458
Torget vurderinger
2
Heldigvis går det an å laste ned og lese som PDF, Jomag greiene er håpløst å lese i
 

Stereo+Tom

Utgiver Stereo+
Ble medlem
15.08.2015
Innlegg
154
Antall liker
809
Sted
Oslo
Enig. Synes Joomag fungerer veldig dårlig. Liker ikke at det er kun ett cookie-valg: “allow all”.og så er navigeringen veldig klønete.
Hva savner du med navigeringen? Du kan enten gå en side frem eller tilbake, eller ta opp oversikten over alle sidene og gå direkte til ønsket side.
 
P

parafinoksen

Gjest
Hva savner du med navigeringen? Du kan enten gå en side frem eller tilbake, eller ta opp oversikten over alle sidene og gå direkte til ønsket side.
På PC for eksempel kan du ikke bla med piltastene eller med musepekeren når du har forstørret opp (noe jeg må). Irriterende å måtte zoom inn og ut mellom hver blaing.
 

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2020
Innlegg
2.620
Antall liker
2.742
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Hva savner du med navigeringen? Du kan enten gå en side frem eller tilbake, eller ta opp oversikten over alle sidene og gå direkte til ønsket side.
Jada, det fungerer, men det er klønete og treigt i forhold til å bare laste ned PDF-en og bla i den. Joomag tilfører ingenting av verdi, det oppleves bare som et ekstra ledd før jeg kommer frem til PDF-en.
 
Topp Bunn