Stereo+ nr 10 er her! God Jul og Godt Nytt År!

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.509
Antall liker
14.236
Sted
Langesund
Bra test på den nye Norske forsterkeren. Når jeg ser de små minusene som gir forsterkeren "bare" 9 på brukervennlighet må jeg flire litt. Balansert løsning er jo eneste alternativ når topp ytelse er et mål, og vifter som ikke høres, handler jo bare demoner i enkeltes hoder.

Tommel opp
 

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Innlegg
4.681
Antall liker
5.116
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Spennende den nye norske forsterkeren ja.

Det var også gøy å se litt hjemmekino i bladet igjen, fin hjemme-hos reportasje.
 
M

MusicBear

Gjest
Jeg ler. Bare ler. Av fryd. Har akkurat lest testen av Vera. Tar meg selv i at jeg sitter her og ler - ler fordi jeg tenker at jaggu har de klart det slik ryktene har gått - laget en amp hvor jeg har tillit til ALT anmelderen sier.

Puuuh, ble lille julaften 2019 den dagen jeg innrømmer at bæltunge klasse A amper ikke er et must - dette må sjekkes ut med en lytt med egne ører så snart som mulig - enda Roy Ervins ører egentlig har hørt mer (!) og med det har et bedre (!) sammenligningsgrunnlag enn mine egne.

Grattis, i Bergen og på Kongsberg, med konstruksjonen Vera! Hehe, dere vil selv trolig erfare at dere trolig har priset "dama" for lavt - med vilje? Min eneste tommel ned, forresten, er designet, spesielt så lenge utgangspunktet er en (feeet) massiv alublokk... Dette her var platt design, men la det gå under øvelsen smak og behag, og med dette min egen manglende forståelse for det dere har ment.

1000 takk gutta boys i Stereo+ som gidder lage bladet for oss, gratis er det også!
...Selv om jeg fint hadde betalt noen hundringser for fete papirutgaver, plassen på stuebordet etter Fidelity er ledig :)
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.877
Antall liker
8.160
Torget vurderinger
1
Mye artig lesing. Nye høyttalere fra Focal også.
 
Sist redigert:

Torolan

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.07.2010
Innlegg
2.777
Antall liker
1.087
Torget vurderinger
2
Enda en flott utgave med mange fine artikler.
God jul til alle i Stereo+ , og stå på videre :)
 
Topp Bunn