Stereo+ magasin nr 2 er her med bl a messereportasje fra Praha

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.877
Antall liker
8.160
Torget vurderinger
1
Nææi..!
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.905
Antall liker
1.924
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Takk for fiint lesestoff;-nok en gang :)
Det er vel slik at dere «kun» tester HiFi som selges her på berget, men det hadde vært veldig kult med en test nå og da av andre merker i oppnåelig prisklasse.Cyrus, Rogue, Belles, etc. Også ønsker jeg meg også en test av Duevel Enterprise! Rundtstrålere som ikke koster for meget er ikke dumt.
 

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.563
Antall liker
7.519
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Takk for fiint lesestoff;-nok en gang :)
Det er vel slik at dere «kun» tester HiFi som selges her på berget, men det hadde vært veldig kult med en test nå og da av andre merker i oppnåelig prisklasse.Cyrus, Rogue, Belles, etc. Også ønsker jeg meg også en test av Duevel Enterprise! Rundtstrålere som ikke koster for meget er ikke dumt.
Enig, supert blad og fantastisk at man får lese gratis - men noen flere tester av produkter under 30k hadde vært supert.
For hver test jeg leser så ser jeg at behovet for et jobb-bytte blir større og større :cool:
 

Stereo+Tom

Utgiver Stereo+
Ble medlem
15.08.2015
Innlegg
154
Antall liker
808
Sted
Oslo
Takk for fiint lesestoff;-nok en gang :)
Det er vel slik at dere «kun» tester HiFi som selges her på berget, men det hadde vært veldig kult med en test nå og da av andre merker i oppnåelig prisklasse.Cyrus, Rogue, Belles, etc. Også ønsker jeg meg også en test av Duevel Enterprise! Rundtstrålere som ikke koster for meget er ikke dumt.
Det er notert.
Samtidig er det jo slik at det ikke er "vår jobb" å undergrave bransjen i Norge ved å skrive om produkter man ikke får kjøpt her på berget og med det oppmuntre til egenimport. Når det er sagt så omtaler vi selvfølgelig slike produkter i våre reportasjer fra internasjonale messer. En annen mer praktisk sak er at internasjonale leverandører ikke akkurat står i kø for å sende oss produkter til test som de ikke har distribusjon på i Norge.
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.631
Antall liker
5.276
Sted
Holmestrand
Fader altså, nå savner jeg dere her folkens! ;-)
Har lest, og spesielt omtalen av Rogers ls3/5a i siste nummer, 44-åringen som jeg har eid i 42-43 år, og som min kone stadig foreslår sendt til de evige jaktmarker....

Jeg er stort sett enig i din omtale av Rogersen..
Du gir de i midlertidig en 9-er i brukervennlighet?

Det forundrer meg kanskje litt når du tenker på 15 ohm, ganske så tungdreven, kritisk til forsterker og plassering, og kanskje enda flere særheter?
Jeg hadde ikke reagert om du hadde sagt 5 på brukervennlighet.

Ellers leser jeg Stereo+ med den største fornøyelse. Ikke enig i alt. Veldig enig i noe. Akkurat som det skal være.
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.905
Antall liker
1.924
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Takk for fiint lesestoff;-nok en gang :)
Det er vel slik at dere «kun» tester HiFi som selges her på berget, men det hadde vært veldig kult med en test nå og da av andre merker i oppnåelig prisklasse.Cyrus, Rogue, Belles, etc. Også ønsker jeg meg også en test av Duevel Enterprise! Rundtstrålere som ikke koster for meget er ikke dumt.
Det er notert.
Samtidig er det jo slik at det ikke er "vår jobb" å undergrave bransjen i Norge ved å skrive om produkter man ikke får kjøpt her på berget og med det oppmuntre til egenimport. Når det er sagt så omtaler vi selvfølgelig slike produkter i våre reportasjer fra internasjonale messer. En annen mer praktisk sak er at internasjonale leverandører ikke akkurat står i kø for å sende oss produkter til test som de ikke har distribusjon på i Norge.
Da ser jeg det nok på en litt annen måte;heller som en oppfordring til bransjefolket om å se på merker som p.t.ikke har noen pusher her på berget. Vi får jo tak i det vi vil ha fra det store utland uansett. Er jo ikke bra at Svensken (t.eks)får tak i utradert Korona. Unnskyld, Krone mener jeg. Så er det ofte mer spennende å lese reportasjer(uansett bransje/produkt) om saker som ikke alltid er like gjengs. Men jeg ser jo det større bildet selvsagt, med annonseinntekter, god (men selvfølgelig nøytral) omtale ++
 
Topp Bunn