Spotify på Mac.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.118
Torget vurderinger
28
Jeg skulle forsøke Spotify på Mac forleden og hadde problemer med at Safari låste seg.
Etter innspill fra dama forsøkte jeg Firefox og det fungerte fint første dagen. Neste dag hadde jeg derimot problemer med at i det jeg skulle starte avspillingen så avsluttet programmet seg slev og når det ble lastet på nytt så kom jeg til et skjermbilde som ikke gav mulighet for avsplling overhode. Problemet gjentok seg konsekvent. Det hører med til historien at jeg første gang registrerte kontoen på pc på jobben, deretter lastet jeg ned på mac hjemme.

Er det noe jeg må ta hensyn til ved avspilling via Spotify på Mac? Dette var gratisversjonen av programmet.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Hva har egentlig Safari eller Firefox med Spotify-klienten å gjøre?

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.118
Torget vurderinger
28
Spør du meg?

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Njaei... jeg bare spør, rett ut i lufta, liksom. ;)

Kan bare ikke skjønne hvorfor spotify-klienten som såvidt jeg kan skjønne ikke har noe med web browserene dine å gjøre, kan få Safari til å krasje.

Innser vel at svaret ikke var så hjelpsomt, men... Beklager det.

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Antall liker
1.936
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Har aldri merket at verken Firefox, Safari eller Chrome har låst seg i forbindelse med spotify på noen av mine macer.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.118
Torget vurderinger
28
Måtte bare forsikre meg om at du hadde oppfattet min inkompetanse ...
Jeg skulle heller ikke tro nettleseren hadde noe med saken å gjøre, men det var nødvendig med et bytte for å få igangsatt programmet første gangen. (Men dette med nettleser påvirker jo en god del andre saker, jeg kommer ikke inn på nettbanken min med Google Chrome).

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.118
Torget vurderinger
28
pahf skrev:
Har aldri merket at verken Firefox, Safari eller Chrome har låst seg i forbindelse med spotify på noen av mine macer.
Takk, da skal jeg forsøke igjen, ville bare forsikre meg om at det ikke igjen var noe helt åpenbart jeg hadde utelatt ...

Norcane

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
309
Sted
Tomter
Torget vurderinger
35
Låner denne tråden:

Er vant emd PC med asio4all oppsett og fidelify som Spotify klient. Har gått over til Mac. Finnes det noen bit perfect løsning ved bruk av Spotify på Mac?

Topp Bunn