Spennende nyhet fra Musical Fidelity | Audiocom HiFi

M6xDAC.jpg

Kommer på lager i august

Musical Fidelity sitt siste tilskudd til M6-serien er den helt nye DA-konverteren M6x DAC. I kjent MF-stil snakker vi om et High-End produkt pakket inn i en diskret innpakning og til en pris som er mulig å betale. Denne DA-konverteren er bygget opp som dobbel mono og utviklerne hadde som mål å lage den aller beste DA-konverteren i sin klasse og den skulle kunne konkurrere med langt dyrere produkter.

M6x DAC bygges i Europa og vil være tilgjengelig fra august.

Prisen på M6x DAC er foreløpig satt til 23.000,- og dersom kostnader ikke øker, vil den ligge på denne prisen ved ankomst.

Det er allerede stor interesse for M6x DAC på det europeiske markedet, så er du interessert i et skikkelig High-End alternativ uten stiv pris, ta kontakt med oss for å reservere et eksemplar.

Les gjerne Håvard Holmedal sin flotte omtale av M6x DAC i siste Stereo+

M6x_DAC_Front_Black_Hi-Res (2).jpg
M6x_DAC_Back_Hi-Res.jpg

Kommentarer

Baard

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.04.2002
Antall liker
494
Åååå nei. Nå blir bambadoo lei seg. Den støtter MQA. Krise!

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Antall liker
6.808
Sted
Narvik
Torget vurderinger
10
Tror nok de fleste, uavhengig av hva man mener om MQA, er enig i at det er viktig for et produkt å tilby bred støtte for å være relevant i markedet.
Det er vel dessverre blitt sånn ja..

Dog skulle man ønske de laget en versjon uten mqa så man slapp å betale de kronene ekstra for lisensieringen :)

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
432
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
5
Dog skulle man ønske de laget en versjon uten mqa så man slapp å betale de kronene ekstra for lisensieringen :)
Jeg har ikke undersøkt hvor mye lisensieringen utgjør på utsalgspris, men det er ikke nødvendigvis slik at det hadde blitt rimeligere for en produsent å ha 2 versjoner av samme produkt, og at man dermed kunne solgt en uten MQA-støtte til lavere pris.

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
1.853
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
3
Jeg kan gjerne betale litt mer for et produkt uten MQA hvis det hadde vært et alternativ. Dette ser ut som et interessant produkt som jeg kunne tenkt meg prøve, men det er uaktuelt for meg så lenge det bare finnes med MQA. Musical Fidelity har bestandig laget bra produkter og jeg bruker fortsatt deres første hodetelefonforsterker X-CAN som jeg har restaurert.

• Liker
Reaksjoner: 2xJ

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
432
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
5
Jeg kan gjerne betale litt mer for et produkt uten MQA hvis det hadde vært et alternativ. Dette ser ut som et interessant produkt som jeg kunne tenkt meg prøve, men det er uaktuelt for meg så lenge det bare finnes med MQA. Musical Fidelity har bestandig laget bra produkter og jeg bruker fortsatt deres første hodetelefonforsterker X-CAN som jeg har restaurert.
Du må jo ikke bruke MQA-muligheten i DA-konverteren. Det er jo opp til den enkelte, men MF har gjort produktet kompatibelt for dem som dette er viktig for.

AOC

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.04.2019
Antall liker
691
Torget vurderinger
1
Audi-folk i bilforretningen; "Å nei! Den støtter bruk av blinklys?"

Audiselger; "Ja, men du trenger ikke å utnytte muligheten til å bruke dem. Det er opp til den enkelte, men Audi har gjort det mulig for dem som dette er viktig for."

BMW-folk som er innom og som kanskje skal ha seg Audi; "Sikkert et dumt spørsmål, men hva er egentlig blinklys?"

Audiselger;" https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1965-06-18-4#KAPITTEL_2 - The Awakening"

Audi- og BMW-folk "Takker :) Men vi ble ikke særlig klokere nå."

StefanR

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2020
Antall liker
576
Sted
Orkanger
Audi-folk i bilforretningen; "Å nei! Den støtter bruk av blinklys?"

Audiselger; "Ja, men du trenger ikke å utnytte muligheten til å bruke dem. Det er opp til den enkelte, men Audi har gjort det mulig for dem som dette er viktig for."

BMW-folk som er innom og som kanskje skal ha seg Audi; "Sikkert et dumt spørsmål, men hva er egentlig blinklys?"

Audiselger;" https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1965-06-18-4#KAPITTEL_2 - The Awakening"

Audi- og BMW-folk "Takker :) Men vi ble ikke særlig klokere nå."
Vis vedlegget 825786
Hilsen eier av begge merker nevnt🥲

Informasjon om bruker

Audiocom HiFi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
432
Link til alle artikler
90
Audiocom HiFi sine annonser
Bransjenyheter
Ukens tilbud 17.06 til og med 23.06 | Audiocom HiFi
Bransjenyheter
Ukens tilbud 10.06 - 16.06 | Audiocom HiFi

Ukens tilbud 10.06 - 16.06 | Audiocom HiFi

• 4
Nye kupp denne uken fra Scan Speak, Bliesma og ETI Research
Fortsett
Bransjenyheter
Noen ganger må man rette opp en feil avgjørelse | Audiocom HiFi

Noen ganger må man rette opp en feil avgjørelse | Audiocom HiFi

• 1
Vi fortsetter med Musical Fidelity Jepp, vi tok feil avgjørelse Etter påtrykk fra kunder og ønske fra Musical Fidelity har vi tatt avgjørelsen om å fortsette med merket. Musical Fidelity er etter...
Fortsett
Bransjenyheter
Ukens tilbud

Ukens tilbud

• 2
Gjør noen gode kjøp for selvbyggere
Fortsett
Bransjenyheter
Unik mellomtone med dome av papir fra Bliesma nå på lager | Audiocom.no

Unik mellomtone med dome av papir fra Bliesma nå på lager | Audiocom.no

• 8
Bliesma M74P-6 - Unik mellomtonedome av papir Bliesma lanserte for en god tid tilbake 4 utmerkede mellomtonedomer. Den mest unike av disse er M74P-6 som har en dome av papir. Det som dog er mer...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyheter fra Scan-Speak og nytt ekstremt jubileumskit | Audiocom.no

Nyheter fra Scan-Speak og nytt ekstremt jubileumskit | Audiocom.no

• 0
Nye produkter fra våre danske venner i Scan Speak Scan Speak har benyttet årets messe i München til å lansere et helt nytt produkt, samt lansering av et par finpussede klassikere. Scan Speak har...
Fortsett
Topp Bunn