SoundGround – eksotisk butikkbesøk på Bryggen i Bergen

SoundGround-2.jpg


Kloss i ærverdige Tracteuren, lenge den einaste uterestauranten i Bergen, nøyaktigare i Jacobsfjorden 7, ligg ein høgst uvanleg “hifi-butikk”. Arve har alt vore der, og Radomir har vore oppe hjå Arve i Selje og levert utstyr til test. Det kan du lesa meir om under Arve sine artiklar/testar. Radomir eig og driv studioet saman med kona, begge frå Beograd i Serbia dessutan, og saman har dei to born, so langt, men kven veit kva dei kan finna på å laga til under neste nedstenging.

Med særs få hifi-produkt til sals, kan du neppe kalla dette ein ordinær hifi-butikk. Og det er det då heller ikkje. Eitt av vilkåra for å få leiga lokalet, som er ganske lite men innbydande, og dessutan relativt rimeleg å leiga, er at verksemda måtte vera knytt til handverk av eit eller anna slag. Og sidan Radomir er utdanna møbeldesignar frå Beograd, er hovudproduktet faktisk hifi-skåpet, som du ser på bilda. Og som ivrig hifi-entusiast, kva betre å fylle “racket” med enn stereo?

Radomir talar godt nok norsk til at me skjønar at han han har budd i Noreg i mange år. Dagjobben er i telekommunikasjonsbransjen, so studioet er ope normalt berre fredag og laurdag, eller etter avtale. Korleis Radomir enda opp i Noreg, sidan han ikkje er gift med ein bergensar? Av di han som barn og ungdom utvikla ein sterk fascinasjon for arktiske strok gjennom å lesa om polarheltane våre. Han ville sjekka Noreg før han reiste vidare for å vitja kusina si i Australia. Det er alltid ein grunn.....

Les heile artikkelen hos Audiophile.no

SoundGround-9.jpg
 

Kommentarer

Atlerovik

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.08.2019
Innlegg
3.450
Antall liker
10.879
Sted
Oslo
Torget vurderinger
15
Fin artikkel. Gøy med folk som gjør ting annerledes. Jeg likte racket han lager. Hvor finner man mer info om det? Ser ikke noe på hjemmesiden hans.
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.186
Antall liker
1.055
Torget vurderinger
1
Dette kan jeg dessverre ikke svare på, men jeg foreslår at du kontakter SoundGround. Kontaktinfo står på websiden.
 

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
954
Link til alle artikler
401
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Apple Music mot Spotify – Stig Arne si dagbok for januar 2024

Apple Music mot Spotify – Stig Arne si dagbok for januar 2024

  • 6
Denne gongen er det strøymetenestene som får gjennomgå. Dei som alle nyttar, og som alle klagar på. For andre gong på rad skal eg koma attende til noko eg har lova å kome attende til. Sist var...
Fortsett
Audiophile.no
Minimesse hos Acoustic Tuning i Trondheim

Minimesse hos Acoustic Tuning i Trondheim

  • 0
Acoustic Tuning hadde invitert utvalgte kunder til en minimesse lørdag 27.1.23 i sine lokaler på Sorgenfri i Trondheim. Audiophile.no var til stede, og hadde et interessant og hyggelig møte med...
Fortsett
Audiophile.no
Klimax Solo 800 - ny flaggskipforsterker fra Linn

Klimax Solo 800 - ny flaggskipforsterker fra Linn

  • 3
Linn har lansert et monster av en effektforsterker. Si god morgen til Linn Klimax Solo 800. Linn har lenge hatt en velutviklet forsterkerserie på tre ulike nivåer, og med flere effektklasser i de...
Fortsett
Audiophile.no
"I DAG SPELAR DET GODT" – Stig Arne si dagbok desember 2023

"I DAG SPELAR DET GODT" – Stig Arne si dagbok desember 2023

  • 2
I dag spelar det godt, og det smakar godt. Litt om lyden frå stereoanlegga våre heilt generelt, ispedd litt psykologi; og resten av jolaølet. Du har sikkert erfart det sjølv. Einskilde dagar...
Fortsett
Audiophile.no
Galaxy Unpacked 2024 – AI is coming

Galaxy Unpacked 2024 – AI is coming

  • 0
Onsdag 17. januar hadde Samsung samlet over tre hundre personer i Colosseum kino. Og selvfølgelig var det den årlige lanseringen Galaxy Unpacked som var anledningen, overført Live fra San Jose i...
Fortsett
Audiophile.no
Augnestikkarar og jolaøl – Stig Arne si dagbok november 2023

Augnestikkarar og jolaøl – Stig Arne si dagbok november 2023

  • 0
For ein gongs skuld har eg helde lovnaden med å koma attende til noko eg har lovt tidlegare: Å samanlikna Dac-ane Audioquest Dragonfly Cobalt og Red. Og Cayin RU6. Og mengder med jolaøl, men det...
Fortsett
Topp Bunn