Sound of Heaven, åpner showrom i Drammen

Sound of Heaven har gleden av å invitere til et flott lokale sentralt i Drammen
Vi kan tilby tre lytterom i forskjellige størrelser og prisklasse. Innbytte av ditt gamle utstyr,nedbetalingsplan(rente og gebyr fritt)
Gratis frakt i hele Norge
Lyttekvelder,hjemlån av utstyr, lansering av nye produkter.
Gratis parkering og vi har fleksible åpningstider.

Sound of Heaven er importør av merker som Franco Serblin, Audia Flight, Xavian, YBA, Atohm, Yter, Telos og Luna Cables.

Hos oss får du alltid skreddersydde tilbud og vi kjører gode åpningstilbud.


Velkommen til Sound of Heaven sitt showrom

Ta kontakt for en demo og book time.
Vi holder til i Hoffsgårdsgt 22,3011 Drammen, inngang innerst i Fayegata



Sound of Heaven
Tlf:+47 464 29 861
E-mail: kontakt@soundofheaven.as
Hjemmeside: www.soundofheaven.as
Adresse: Fayegata, 3011 Drammen


3.jpg


1.jpg


2.jpg


9.jpg


8.jpg


IMG_9603 (1).jpg
 

Kommentarer

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.163
Antall liker
6.829
Torget vurderinger
4
Hei Jess!
Dette er gode nyheter (y)
Kommer det til å være faste åpningstider eller ettert avtale ?
 

sound of heaven

Bransjeaktør
Ble medlem
24.11.2013
Innlegg
337
Antall liker
551
Torget vurderinger
3
Hei Trane
I første omgang så er det snakk om ettermiddager/kveldstid og i helgene, etter avtale.
Mvh
Sound of Heaven
Jess
 

plasma

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.11.2009
Innlegg
843
Antall liker
1.645
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Gratulerer med nye lokaler. Må legge turen innom en gang i sommer når jeg er på «permisjon» fra Bergen.
 

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.572
Antall liker
3.616
Torget vurderinger
6
Gratulerer så mye med butikk og demomuligheter 👍
Mvh
Morten N.A.T
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.915
Antall liker
1.953
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Som YBA fan, så MÅ jeg jo bare få komme innom en dag å høre litt på f.eks Genesis IA3A.
Anbefaler egentlig alle som ikke har hørt YBA til å sjekke ut serien nå som det ser ut til å være mulig. :)
 

Frode-L

Medlem
Ble medlem
27.08.2015
Innlegg
13
Antall liker
40
Torget vurderinger
8
Jeg var innom på lørdag og fikk blant annet høre Franco Serblin Accordo Essence drevet av Audia Flight Strumento. Det var virkelig en opplevelse å høre Accordo Essence drevet av en 90 kg. tung strømsterk stereoforsterker!
Ser frem til å høre Ktema på denne elektronikken... :)
Gratulerer med eget lokale og 3 veldig fine lytterom!
 

oyvharal

Medlem
Ble medlem
22.04.2005
Innlegg
46
Antall liker
19
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Gratulerer med tilsynelatende flotte lytterom! Håper du tar inn Ktema, da tar jeg mer enn gjerne turen fra Kristiansand til en demonstrasjon😃
 

sound of heaven

Bransjeaktør
Ble medlem
24.11.2013
Innlegg
337
Antall liker
551
Torget vurderinger
3
Som YBA fan, så MÅ jeg jo bare få komme innom en dag å høre litt på f.eks Genesis IA3A.
Anbefaler egentlig alle som ikke har hørt YBA til å sjekke ut serien nå som det ser ut til å være mulig. :)

Hei BritFi

Det må du gjøre så kan jeg gi deg en demo på alle 3 ( Heritage A200, Genesis IA3A og Passion IA350A)integrerte forsterkere fra YBA, som alle låter helt fantastisk i sine respektive prisklasser. Ta kontakt så ordner vi en demo(y)

Mvh
Jess
 

sound of heaven

Bransjeaktør
Ble medlem
24.11.2013
Innlegg
337
Antall liker
551
Torget vurderinger
3
Gratulerer med tilsynelatende flotte lytterom! Håper du tar inn Ktema, da tar jeg mer enn gjerne turen fra Kristiansand til en demonstrasjon😃
Hei

Franco Serblin Ktema i den nye lekre high gloss valnøtt finish er på vei inn (y)
Tar kontakt med deg når vi har fått den inn på demo rommet.

Mvh
Jess
 

sound of heaven

Bransjeaktør
Ble medlem
24.11.2013
Innlegg
337
Antall liker
551
Torget vurderinger
3
Jeg var innom på lørdag og fikk blant annet høre Franco Serblin Accordo Essence drevet av Audia Flight Strumento. Det var virkelig en opplevelse å høre Accordo Essence drevet av en 90 kg. tung strømsterk stereoforsterker!
Ser frem til å høre Ktema på denne elektronikken... :)
Gratulerer med eget lokale og 3 veldig fine lytterom!
Takk Frode:)

Gir deg beskjed så fort vi har fått inn Ktema (y)

Mvh
Jess
 

Cato G.

Hi-Fi interessert
Ble medlem
18.02.2008
Innlegg
87
Antall liker
83
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
4
Sound of Heaven har gleden av å invitere til et flott lokale sentralt i Drammen
Vi kan tilby tre lytterom i forskjellige størrelser og prisklasse. Innbytte av ditt gamle utstyr,nedbetalingsplan(rente og gebyr fritt)
Gratis frakt i hele Norge
Lyttekvelder,hjemlån av utstyr, lansering av nye produkter.
Gratis parkering og vi har fleksible åpningstider.

Sound of Heaven er importør av merker som Franco Serblin, Audia Flight, Xavian, YBA, Atohm, Yter, Telos og Luna Cables.

Hos oss får du alltid skreddersydde tilbud og vi kjører gode åpningstilbud.


Velkommen til Sound of Heaven sitt showrom

Ta kontakt for en demo og book time.
Vi holder til i Hoffsgårdsgt 22,3011 Drammen, inngang innerst i Fayegata




Sound of Heaven
Tlf:+47 464 29 861
E-mail: kontakt@soundofheaven.as
Hjemmeside: www.soundofheaven.as
Adresse: Fayegata, 3011 Drammen


Vis vedlegget 781966

Vis vedlegget 781967

Vis vedlegget 781968

Vis vedlegget 781969

Vis vedlegget 781970

Vis vedlegget 781973
Lekkert, Jess!! Tar kontakt når jeg kommer til Oslo-området. Kunne vært kjekt å høre Accordo Essence og Ktema i samme rom.
 

Cato G.

Hi-Fi interessert
Ble medlem
18.02.2008
Innlegg
87
Antall liker
83
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
4
Gratulerer med tilsynelatende flotte lytterom! Håper du tar inn Ktema, da tar jeg mer enn gjerne turen fra Kristiansand til en demonstrasjon😃
Gratulerer med tilsynelatende flotte lytterom! Håper du tar inn Ktema, da tar jeg mer enn gjerne turen fra Kristiansand til en demonstrasjon😃
Hei oyvharal! tilbudet om å lytte til Ktema i Stavanger står fortsatt ved lag!! Bare å ta kontakt hvis du har lyst til å ta en tur!!
 

sound of heaven

Bransjeaktør
Ble medlem
24.11.2013
Innlegg
337
Antall liker
551
Torget vurderinger
3
Lekkert, Jess!! Tar kontakt når jeg kommer til Oslo-området. Kunne vært kjekt å høre Accordo Essence og Ktema i samme rom.

Takk Cato G :)

Klart vi må få til en demo av Accodro Essence og Ktema for deg (y)

Mvh
Jess
 

olamat

Fersking
Ble medlem
26.10.2004
Innlegg
2
Antall liker
1
Gratulerer så mye med nye lokaler i Drammen! Som en meget fornøyd Essence-eier drevet av en 2 x 300 ekte McIntosh-watt ønsker jeg lykke til!!
 

Toj55

Medlem
Ble medlem
18.06.2014
Innlegg
25
Antall liker
24
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
38
Hei Jess!
Ser du bruker et komplett sett med gule kabler. Regner med at det er kabler fra Luna (orange)
i den rimeligere delen av Luna familien.
Hvordan gjør dem seg i et oppsett med kvalitets produkter som som Audia Flight Strumento å HT Essence?
 

sound of heaven

Bransjeaktør
Ble medlem
24.11.2013
Innlegg
337
Antall liker
551
Torget vurderinger
3
Hei Jess!
Ser du bruker et komplett sett med gule kabler. Regner med at det er kabler fra Luna (orange)
i den rimeligere delen av Luna familien.
Hvordan gjør dem seg i et oppsett med kvalitets produkter som som Audia Flight Strumento å HT Essence?
Hei Toj55

Det stemmer at det er Luna Cables og deres Orange serie som benyttes. Disse gjør seg definitivt ikke bort i dette oppsettet tross moderat priset. Orange serien til Luna Cables er de mest organiske og naturlig lydene kablene jeg har hørt til nå. Gleder meg STORT til vi får inn Rouge serien som er Lunas nest dyreste serie.

Mvh
Jess
 

Informasjon om bruker

sound of heaven
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
551
Link til alle artikler
116
sound of heaven sine annonser
Bransjenyheter
Kampanje, Luna Cables

Kampanje, Luna Cables

  • 0
Vi kjører nå kampanje på alle seriene til Luna Cables! Gris serie 5% rabatt Orange serie 10% rabatt Mauve serie 15% rabatt Rouge serie 20% rabatt Noir serie 25% rabatt ABOUT An award-winning...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet! Audia Flight FLS8 Mono Power Amplifier

Nyhet! Audia Flight FLS8 Mono Power Amplifier

  • 0
Audia Flight har utvidet sin kritikerroste FLS serie med mono blokker :)(y) The Audia Flight FLS8 Mono Power Amplifier represents our latest mono power amplifier, featuring exceptional...
Fortsett
Bransjenyheter
Tusen takk til alle som besøkte Sound of Heaven på Oslo HiFi Show 2024!

Tusen takk til alle som besøkte Sound of Heaven på Oslo HiFi Show 2024!

  • 2
Sound of Heaven ønsker å takke alle hi-fi entusiaster for fantastisk gode og flotte tilbakemeldinger fra Oslo Hi-Fi Show, 23-24 mars på Scandic, Asker. Vi i Sound of Heaven er stolte av å få være...
Fortsett
Bransjenyheter
Sound of Heaven på Oslo Hi-Fi Show

Sound of Heaven på Oslo Hi-Fi Show

  • 0
Vi blir å finne på rom 104. Hvor det vil bli Norges lansering av Franco Serblin sin nye modell Accordo Goldberg. Vi kommer til å spille på følgende oppsettt: Franco Serblin Accordo Goldberg YBA...
Fortsett
Bransjenyheter
Franco Serblin Accordo Goldberg

Franco Serblin Accordo Goldberg

  • 0
Nå har Franco Serblin sin nyeste modell, Accordo Goldberg kommet til Norge. Ønsker du en demo? lyttekveld?. Høyttalerne vil være koblet opp med elektronikk fra Franske YBA sin Signature serie og...
Fortsett
Bransjenyheter
Franco Serblin Accordo Goldberg

Franco Serblin Accordo Goldberg

  • 8
Prisen er klar på Franco Serblin Accordo Goldberg, 154.500.- med tilhørende stativer. Ta kontakt. Vi ønsker referanse kunder på Franco Serblin. “I consider the loudspeaker as a musical...
Fortsett
Topp Bunn