Sonos med tekniske probleme????

JLmorten

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.07.2006
Innlegg
776
Antall liker
143
for et par dager siden oppdaget jeg at når jeg la til nye sanger i spotify spillelistene dukket de ikke opp i spotify via sonos. og i dag så datt hele spotify ut av sonos. Fjernet hele spotify fra sonos og legger til på ny, men får ikke legge til. får beskjed om " feil under autorasjon av konto"
Hvilken konto.??? Spotify funker jo som bare fjell på pc ipad, iphone osv.

Har ikke vært noe annet en problemer siden Sonos endret hele layaouten..
Noen andre som har problemer??
 

Scofi

Medlem
Ble medlem
15.05.2007
Innlegg
35
Antall liker
5
Sted
Kirkenes
Torget vurderinger
6
Har samme feil. Kontakt Sonos brukerstøtte. Jeg ? Neeeej (smiler)
 

MB-S124

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.05.2012
Innlegg
784
Antall liker
945
Har store problemer med Spotify og Sonos idag, Wimp fungerer fjell(sukk, Wimp er overhodet ikke å foretrekke :( )
 

haber

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2006
Innlegg
790
Antall liker
279
Sted
Nesoddtangen
Torget vurderinger
30
Sonos er som regel flinke til å legge ut info dersom det er noen problemer, og ca samme info som vises til på deres Twitterkonto er også å finne på deres hjemmeside. Alltid greit å sjekke der dersom man opplever problemer med enkelte tjenester :)

Spotify Outage on Sonos - July 5th 2014 - Sonos Forums

Om dette har noen sammenheng med trådstarters problem relatert til spillelistene vet jeg dog ikke. Har ikke hatt noen problemer med det selv, men har opplevd at det av og til er en forsinkelse slik at spillelistene via Sonos ikke blir oppdatert umiddelbart dersom jeg har lagt til noe på en spilleliste via min pc.
 

niha

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.035
Antall liker
406
Torget vurderinger
7
Jeg har ikke hatt store problemer med Sonos, men det er noe jeg stusser over. CD-er som er lagret på Sonos favoritter har en tendens til å ikke finne enkelte spor. Men hvis jeg lagrer samme CD-en som favorittalbum på Wimp så fungerer alt som regel som det skal.
 

JLmorten

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.07.2006
Innlegg
776
Antall liker
143
Da gikk det i orden hos meg. Brukte Ipaden ikke pc. La til spotify i sonos via ipaden. Når jeg trykte på "legge til spotify" kom det en urlink til Spotify hvor en logger inn og så Trykker på godkjenn tilkobling, så er det bare og gå tilbakers til sonos og legge til spotify. Så er en oppgradering som har komt.
er vel en oppgrdering i nyeste spotify som skal være en ekstra sikkerhet, og som sonos trengte litt tid og integrere i sitt system.

Så til dere som ikke har fått til, eller har trøbel. Skal funke fint og legge til spotify . Ivertfall med Ipad..
 
Topp Bunn