SONOS Connect: hvordan koble til med nytt trådløst nettverk?

Torsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2005
Innlegg
1.860
Antall liker
146
Har flyttet og har fått meg ny router og nytt trådløst nettverk. Hvordan kobler jeg til? Må jeg bruke ethernettkabel?
 

srtorp

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.09.2013
Innlegg
557
Antall liker
1.106
Torget vurderinger
11
Nei du kan holde mute knappen inne samtidig du kobler til strøm. Hold inne til den begynner og blinke orange da har reesatt sonos systemet ditt og kan koble til ditt nye nettverk. trenger ikke den lille coneckt boksen lenger.
 

Torsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2005
Innlegg
1.860
Antall liker
146
Ok, men nå står bare mute-knappen og blinker grønt, etter at den blinket orange. Nå sier bare Sonos: "Du er koblet til det trådløse nettverket *****, men det er ikke Sonos. Gå til innstillinger og skift til nettverket Sonos bruker"

Men det nettverket har jeg ikke tilgang til lengre.
 

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Innlegg
8.301
Antall liker
3.092
Torget vurderinger
4
Du må koble til med kabel først, du vil så få valg om å bruke Sonosnet eller Wifi, velger du Wifi så kobler du fra kabelen og du koble deg på et " Sonos temp nett" (som med Chromecast) der du konfigurer Sonos.
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.223
Antall liker
9.461
Torget vurderinger
2
det er et helvete å få til, veiledning på sonos hjemmeside beskriver ikke virkeligheten. Jee resatte alt til lfabrikkinstillinge og starte på nytt. PS er ikke nette ditt stabil blir dte bare krøll,Nå ejg fill stabilt nett/ruter ordet det seg etter resetting som beskrevet over
 

srtorp

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.09.2013
Innlegg
557
Antall liker
1.106
Torget vurderinger
11
Coneckt boksen min gikk i stykker og da fikk jeg beskjed om at den trengte jeg ikke lenger. Så fikk jeg beskjed om og gjøre sånn på min play 3 og det funket fint. det resetter hele sonos systemet og ja, jeg fikk opp sonos på wifi. ellers bare fulgte jeg oppsettet fra sonos på tlf app`n. brukte ikke kabel først.
 
Topp Bunn