Sommerfest Agder Lydlag

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Antall liker
8.116
Sted
Sørlandet
Herved inviterer jeg til uformelt treff fredag 10 juni - Møvik.

Program
: Musikk, mat og prat fra klokken 18.00. Stueanlegget vil spille musikk og det er fritt frem å velge mellom CD, streaming og vinyl. Du er også velkommen til å ta med egen musikk hvis du betviler vertens utvalg. You break - you pay. På terrassen vil det spilles fra blåtann og der er verten enerådende (beklager)

Påmelding: innen 3 juni og jeg velger å sette en stopp ved 10 personer. Førstemann til mølla. Bruk denne tråden til å melde dere på.

Mat: Vil bli servert sammen med passende drikke. Utover det og hvis dere har spesielle behov så tar dere selv ansvar. Det er selvagt hyggelig om du deler velvillig av din medbrakte drikke med de andre.

Bussforbindelse: kan ikke bli bedre. M2 stopper omtrent midt i stua og fra M1 Møvig skole er det omtrent 80 meter å gå. Skulle du, mot formodning, velge å kjøre så er det også trygg parkering i gårdsrommet hvor kjøretøyet kan hentes neste dag.

Lurer du på adressen så spør du på PM.

Mvh
BeetleBug

Sist redigert:

3fsshifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.06.2017
Antall liker
246
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
1
Herved inviterer jeg til uformelt treff fredag 10 juni - Møvik.

Program
: Musikk, mat og prat fra klokken 18.00. Stueanlegget vil spille musikk og det er fritt frem å velge mellom CD, streaming og vinyl. Du er også velkommen til å ta med egen musikk hvis du betviler vertens utvalg. You break - you pay. På terrassen vil det spilles fra blåtann og der er verten enerådende (beklager)

Påmelding: innen 3 juni og jeg velger å sette en stopp ved 10 personer. Førstemann til mølla. Bruk denne tråden til å melde dere på.

Mat: Vil bli servert sammen med passende drikke. Utover det og hvis dere har spesielle behov så tar dere selv ansvar. Det er selvagt hyggelig om du deler velvillig av din medbrakte drikke med de andre.

Bussforbindelse: kan ikke bli bedre. M2 stopper omtrent midt i stua og fra M1 Møvig skole er det omtrent 80 meter å gå. Skulle du, mot formodning, velge å kjøre så er det også trygg parkering i gårdsrommet hvor kjøretøyet kan hentes neste dag.

Lurer du på adressen så spør du på PM.

Mvh
BeetleBug
Flott iniativ, jeg tar turen over fjorden! Tar meg av skjenking av rose!

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Antall liker
8.116
Sted
Sørlandet
Dette er strålende!

Doctoren lager Mojitos og 3fsshifi står for Rose... hva kan gå galt da? :) (y)

Mvh
-BB-

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Antall liker
8.116
Sted
Sørlandet
Takk for at dere stiller opp på dette!

- BB
- The Doc
- Hagto
- Gjomle
- Skyline
- 3fsshifi
- Fluefiskeren

Har sagt at dem kommer. Ivaols er førstereserve da han skal på telttur men kun hvis været er OK.

-BB-

Retep

Jobber hos Mala Audio
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
11.245
Sted
Mogreina
Torget vurderinger
22
Det der MÅ jo bare bli bra. Kjempetiltak.. Skulle ønske noen fikk til noe slikt her oppe også...

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Antall liker
8.116
Sted
Sørlandet
Det der MÅ jo bare bli bra. Kjempetiltak.. Skulle ønske noen fikk til noe slikt her oppe også...
Den noen kan jo like gjerne være deg. Alternativt finner en leilighet i Asker eller Bærum og blir en del av den flotte gjengen der. Sommerfestene i hagen til M1 er smått legendariske.

Mvh
-BB-

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Antall liker
8.116
Sted
Sørlandet
I dag fikk jeg bekreftet levering av råvaren til vårt sommertreff;

1652983962649.png

Den skal røykes og deretter kose seg på grillen i 10 timer.

Til nå er vi 7 stykker og det er fortsatt plass til flere.

Mvh
-BB-

Topp Bunn