Sommer-fest

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.865
Antall liker
26.614
Sted
Oslo/Grebbestad
Er det satt av noen dato ennå før årets sommer party! begynner og tette seg til i juni/ begynn av juli måned så kom gjerne med ett datum.

Mvh
Roger
 
A

aair

Gjest
Nei, eksakt dato er ikke bestemt, men det blir i slutten av juli/begynnelsen av august en gang. Nærmere info følger.

Knut
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
HVA ? så seint....??

Vi har vel pleid å avvikle dette før fellesferien ?

vi kan selvsagt gjøre en ny vri, men jeg er på laksefiske siste uka i juli i allefal.

Mvh Espen
 

Nusse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.04.2010
Innlegg
397
Antall liker
174
Sikkert mange på ferie i juli. Vi bør nok vente til august dersom sommerfesten skal holdes etter sommerferien.
 
A

aair

Gjest
ssm skrev:
... jeg er på laksefiske siste uka i juli i allefal.

Mvh Espen
Sluket sier han skal prøve å gjøre alle til laks ;D og at august er den beste tiden for å ha sommerfesten i atriumet hans.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.376
Antall liker
102.333
Torget vurderinger
23
Alternative datoer kan f.eks. være:

Fredag 29 Juli
Lørdag 30 Juli
Fredag 12 August
Lørdag 13 August

Juni er fullbooket og ikke aktuelt (med mindre noen andre tar på seg arrangementet) og Juli er vel DEN typiske feriemåneden for de fleste.

Hva sier formannen?
 
A

aair

Gjest
pengesluk skrev:
Alternative datoer kan f.eks. være:

Fredag 29 Juli
Lørdag 30 Juli
Fredag 12 August
Lørdag 13 August

Juni er fullbooket og ikke aktuelt (med mindre noen andre tar på seg arrangementet) og Juli er vel DEN typiske feriemåneden for de fleste.

Hva sier formannen?
Formann sier at folket får sette seg opp på den dato som passer best for hver enkelt. Og så tar vi den dagen det er flest påmeldte. Jeg går for fredag 12. august.

Knut
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.376
Antall liker
102.333
Torget vurderinger
23
Godt! Her er programmet:

Fredag 29 Juli Servering: Wasa Husmann alt. Rugsprø. Isvann. Underholdning: Medlemmene leser selv fra Korinterbrevet. Avslutning kl. 23.00
Lørdag 30 Juli Servering: Wasa Husmann alt. Rugsprø. Isvann. Underholdning: Medlemmene leser selv fra Korinterbrevet. Avslutning kl. 23.00

Fredag 12 August Servering: Den Store Grillbuffet, servert ved bordet. Øl, min.vann og vin. Dessertbord, kaffe avec. Underholdning: Lapdance, musikk, kanskje kommer det en spennende gjest..?? Avslutning: siste mann slukker.

Lørdag 13 August Servering: Wasa Husmann alt. Rugsprø. Isvann. Underholdning: Medlemmene leser selv fra Korinterbrevet. Avslutning kl. 23.00

Velg den datoen som passer deg best og meld inn.
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.590
Antall liker
11.081
Fredag 12 august passer bra.

Petter.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg kan hvilken som helst av dagene. Programmet ser ut til å være best 12/8............. 8)
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.629
Antall liker
15.452
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Det er så mye spennende hos Sluket nå at Grumpy dobbelt-reserverer en helgebillett 12. og 13/8 med ytterligere opsjon på fast leiekontrakt....
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.376
Antall liker
102.333
Torget vurderinger
23
Skal vi banke 12/8? AAIR? ssm? Elmer? TBJ? Teryboy? Hvor er dere?
 

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Knock, knock.
"Who's there?"
"Death"
"Death who?"

Da har jeg banket, og er med den 12. august selv om jeg ikke fant igjen lesing fra Korinterbrevet denne dagen.
 

Nusse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.04.2010
Innlegg
397
Antall liker
174
12. august passer for meg også. Kommer.
 

tbj

Medlem
Ble medlem
12.09.2008
Innlegg
16
Antall liker
8
Sted
KOLBOTN
Hei

12. passer også fint for undertegnede.
Dette ser jeg frem til.
Ha en glimrende fridag imorgen.
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
12/8 ser ut til å passe for meg og..... er borte store deler av juni og juli.

Laksesesongen er igang , dermed treffer dere absolutt lettest på mobilen godtfolk.

da sees vi sikkert 12/8

Espen
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.629
Antall liker
15.452
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
ssm skrev:
12/8 ser ut til å passe for meg og..... er borte store deler av juni og juli.

Laksesesongen er igang , dermed treffer dere absolutt lettest på mobilen godtfolk.

da sees vi sikkert 12/8

Espen
Husk jevnlig grafisk oppdatering av fangsrapporter og ikke minst hvor mange fluer du "kaster vekk" på hver fisk ;D.
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.865
Antall liker
26.614
Sted
Oslo/Grebbestad
Går sommer- festen av stabelen som planlagt neste Fredag? kom gjerne med info/tid, pga lang reise vei tilbake til Oslo Fredag.

MVH
Roger
 
A

aair

Gjest
Det blir fest, ja. Nærmere info kommer på pm/mail.

Knut
formann
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Dette blir Knall.... ;D

Espen
 
A

aair

Gjest
Da har jeg sendt alle påmeldte pm. Vennligst les denne asap!

Mvh
Knut
formann
 

Karla

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
319
Antall liker
5
Ingarö Vinylklubb deltar på distans ikväll. Skål på förhand! ;D
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.629
Antall liker
15.452
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
OVK: Sommerfest

Karla skrev:
Ingarö Vinylklubb deltar på distans ikväll. Skål på förhand! ;D

Vi garanterer deg Karla; minst én egen "skål" med hevede glass fra oss senere i kveld.

De fleste av oss er nydusja, pynta og snart klare til å innta Casa Sluket:

 
A

aair

Gjest
Kosen ble vel gjennomført i går kveld, da OVKs årlige sommerfest gikk av stabelen for tredje gang. Takker alle for svært hyggelig lag og en spesiell takk går til vertskapet Hui og Jan for usedvanlig god sommermat og ikke minst et variert musikkrepertoar og masser av godlyd. Som vanlig ble det ljugd og skrøna til langt utover natta og alt behørig dokumentert av OVKs überfotograf. Regner med Grumpy legger ut bilder etter at den verste fylleskjelven har lagt seg og selvsensur og photoshopping er foretatt ;)

Knut
formann
 
A

aair

Gjest
Jupp, pilkasting ble som vanlig gjennomført :) Terryboy gikk av med seieren etter rein utklassing i finalen, deretter undertegnede og ssm på en finfin tredje plass. Til neste år foreslås pilkastet lagt til før akvevitten sprettes så kanskje innsatsen til enkelte (les Grumpy) bedres betraktelig he, he. Grumpy på sisteplass var nemlig ikke noe pent syn ;D

Knut
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.629
Antall liker
15.452
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Dart er et tilfeldig spill jeg ikke vil diskutere mer!

Dessuten hang skiva noen milli lavere en standard konkurransemål.
-Tross alt er vi i nøyaktighetsbransen, og da er dette for dårlig.
 
A

aair

Gjest
Vi hang vel alle noen milli lavere utover kvelden om jeg husker riktig ;D
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.376
Antall liker
102.333
Torget vurderinger
23
Fantastisk, for ikke å si bæltrivelig aften i går/dag guttær! For en herlig gjeng, 10 stk. musikk & lydfantaster samlet til et halvt døgns maraton juge & dekksparke happening, ispedd litt vått & tørt samt enstaka taler og konkurranser. Jeg må nok en gang beklage omgjøringen fra annonsert grilling til spekefatets gleder; men det mildt sagt ustabile været som har vært her i hele sommer gjorde at vi ikke gamblet på godvær. Nå ble det ikke så verst allikevel..

Etter tre og en halv times økt i grautfatet (bokstavelig talt, det ble servert rømmegrøt også) måtte folk KJEPPJAGES ned i de Slukske katakomber for del II, dartkonkurranse og sweetspotrotasjon.

Med 10 stk. musikkhungrige lettere oppspilte festdeltagere må det hele styres med hard hånd og undertegnede førte en proper neve... i hvertfall til å begynne med!!

Ingen vinyl i går - det skal mere til enn en årsfest med OVK's harde kjerne før Sluket gidder å rigge til noe sånt - dessuten vet vi jo hvordan en platespiller fungerer so why bother
Lover at nestegang, ja da, da skal vi ha minimum tre rigger i drift så kan vi velte oss i platesamlingen og foreta musikalske dypdykk av hittil ukjent omfang!

Nok en gang takk til alle disse eksemplariske OVK'ere som gjør det til en glede og inspirasjon å invitere til samling - an makeløs gjeng man bare må bli glad i...

Og påskjønnelsen fra klubbledelsen var selvsagt unødvendig og alt for raus - det er påskjønnelse nok bare å se og HØRE på det laget som var samlet her i går.

LONG DISTANCE medaljen går (som vanlig) til Terryboy som kommer helt fra SON for å være med - det setter vi pris på!

LONG DISTANCE, alternative take, går (som vanlig ) til Zomby som måtte KJEPPJAGES ut igjen et halvt døgn senere.. Det setter vi også pris på!

Nå gjenstår bare å steame, feie og skyfle litt så er vi ship shape og klare til juleblot! Syltelabbsesongen er over oss før vi aner og det gjelder å ha øvd inn vomsprengen i god tid.

OBS!!! Bilder og slikt er ikke min sterke side, men det var nok av andre Pappa Rasser her så det dukker nok opp noen i diverse sammenheg, er jeg redd... Noen bør dog være enda reddere, synes jeg å huske Mener å ha hørt visking i krokene a la "dersom du fikser.. blablabla.. så skal jeg ikke legge ut de bildene der.. Hmm... betenkelig utvikling
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.376
Antall liker
102.333
Torget vurderinger
23
Sjekk innom OVK nettside -regner med at utskremt pressesjef Dartmaster Loose legger inn en reportasje plutselig..
 

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Grumpy skrev:
Dart er et tilfeldig spill jeg ikke vil diskutere mer!

Dessuten hang skiva noen milli lavere en standard konkurransemål.
-Tross alt er vi i nøyaktighetsbransen, og da er dette for dårlig.
Endelig kom den korte og mer og mer runde trønderkroppen til sin rett. Det slo derimot i rettene som Hui og Sluket hadde lagt opp på spekefatene denne aftenen. Jeg sender min varmeste takk her fra basen i Son og bare gleder meg til neste gang gjengen treffes. Som Åge ville ha sagt det "det e mykkje lys og varme" i denne samlingen av staute karer....
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei , da har jeg vært innom Jan i dag , og tross noe trøtt kanskje , var verten ( som alltid) i strålende humør og disket opp med frysekald galsscola og druer på verandaen...

Tusen takk til Herr og fru Sluk , som åpner dørene for oss , vi er , som tidligere nevnt er flott gjeng , og har det uhorvelig mye moro sammen.

Tenk hva vi sammen har bygget opp av vennskap og erfaringer , og ikke minst utforsket hverandres musikkreportoar siden OVK så sitt lys en kald morgen utenfor TAA import i regnværet der flere spente sto å ventet på ukjente ansikter.

Alle medlemmer som har vært aktive har tatt del i dette , og vært med på å skape det som i dag er OVK utad , noe vi alle sammen skal være stolte av.

Årets sommerfest var meget hyggelig , med god/nydelig mat med frisk sommervri , det er ikke første gangen jeg har vært hos Jan og Hui og spist , men de disker alltid opp med de flotteste retter og passende drikke til.

Akevitten var rett og slett fortryllende god til kjøttrettene.

Da er det vel bare å ærklære sommerfesten for Vel overstått.....

Vi kan jo bare glede oss , nye innvitasjoner og kommende aktiviteter ser vi frem til .

Tusen takk til Andreas hos Big Dipper for hjelp med rask utskriving av gavesjekker , og sponsing av "harde premier"

Neste år skal vi ha ett sett Dart-piler til sistemann på konkurransen , slik at vedkommende kan trene til neste års alvor....

Takker for godt selskap , Hilsen Kasserer Espen :)
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.865
Antall liker
26.614
Sted
Oslo/Grebbestad
JanR skrev:
Men bilder var det dårlig med 8)

/jan
Bilder kommer det nog mere av senere ;) men ang gårdagens pil konkurranse så minner det meg om forrige års resultat, Grumpy langt ner på lista og ikke helt bli, så også iår :eek:




Men vi låt han få en stund i sweet-spot med noen synge damer, så var smilet på plass igen
 

Vedlegg

Topp Bunn