Skjema til Tandberg 3036A

Uttern

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.11.2007
Innlegg
807
Antall liker
427
Sted
Ytre Enebakk
Torget vurderinger
3
Hei!
Er det noen som har skjema til nevnte slutt-trinn fra Tandberg, eller vet om noen plasser på nettet hvor man kan finne det? Har søkt på endel linker, inkludert her på sentralen uten å finne noe som er lesbart. Har ett eksemplar på benken hvor det sansynligvis har blitt kortsluttet en utgang hvorpå dertil avbrenning har skjedd innpå kortet. Problemet er at noen transistorer er limt sammen med krympestrømpe utenpå, slik at man ikke kan finne ut av hva det er for type jeg må skaffe.

Mvh
Jarl Wold
48015260
 

Pilsern

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
1.750
Antall liker
871
Torget vurderinger
35
Uttern skrev:
Hei!
Er det noen som har skjema til nevnte slutt-trinn fra Tandberg, eller vet om noen plasser på nettet hvor man kan finne det? Har søkt på endel linker, inkludert her på sentralen uten å finne noe som er lesbart. Har ett eksemplar på benken hvor det sansynligvis har blitt kortsluttet en utgang hvorpå dertil avbrenning har skjedd innpå kortet. Problemet er at noen transistorer er limt sammen med krympestrømpe utenpå, slik at man ikke kan finne ut av hva det er for type jeg må skaffe.

Mvh
Jarl Wold
48015260
Er det dette ?

http://sportsbil.com/tandberg/tpa-3036a-s.JPG

mvh
 

Pilsern

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
1.750
Antall liker
871
Torget vurderinger
35
Pilsern skrev:
Uttern skrev:
Hei!
Er det noen som har skjema til nevnte slutt-trinn fra Tandberg, eller vet om noen plasser på nettet hvor man kan finne det? Har søkt på endel linker, inkludert her på sentralen uten å finne noe som er lesbart. Har ett eksemplar på benken hvor det sansynligvis har blitt kortsluttet en utgang hvorpå dertil avbrenning har skjedd innpå kortet. Problemet er at noen transistorer er limt sammen med krympestrømpe utenpå, slik at man ikke kan finne ut av hva det er for type jeg må skaffe.

Mvh
Jarl Wold
48015260
Er det dette ?

http://sportsbil.com/tandberg/tpa-3036a-s.JPG

mvh
hmm..ser at det kan være vanskelig å lese det på linken også

mvh
 

BerntJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
1.401
Antall liker
185
Sjekk med Motron om du kan få kjøpe en kopi når Brynjar er tilbake i Februar.
Han har som regel skjemaer på Tandberg. VH. Bernt
 

rock

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.09.2009
Innlegg
1.858
Antall liker
309
Har skjemaer til mye Tandberg.

Men har dette på en annen PC, skal sjekke og eventuelt sende deg dette når jeg får muligheter.
Er uten internetttilgang en stund fremover.

MVH
 

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Innlegg
4.980
Antall liker
1.055
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
Også på leting etter lesbart skjema/service-manual... (TPA-3036A)

Arne K
 

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Innlegg
2.131
Antall liker
1.417
Torget vurderinger
4
Jeg har skjema.....

Ser nu at Cobra2 "vekket til live" en to år gammel tråd.
Og jeg som sendte SMS til trådstarter. Snakke om å drite seg ut.....
 
Sist redigert:

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.500
Antall liker
6.872
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Det nummeret virker ikke lengre. Jeg har sendt han beskjed, just in case han enda har den under rep...

Johan-Kr
 
Topp Bunn